Οι εκθέτες προέρχονται, μεταξύ άλλων, από Ελλάδα, Κύπρο, Αίγυπτο, Αργεντινή, Βουλγαρία, Ιταλία, Iνδία, Ολλανδία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Συρία, Ισπανία, Δανία και Γερμανία.
Και φέτος η Freskon θα αποτελέσει σημείο συνάντησης παραγωγών, ομίλων του διεθνούς λιανεμπορίου, αλλά και εγχώριων και ξένων διακινητών φρέσκων φρούτων και λαχανικών, αλλά και σημείο αναφοράς για την αγορά των φρέσκων φρούτων και λαχανικών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Στο πλαίσιο της Freskon διοργανώνεται και το FreshCon Market, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται η σύνδεση της παραγωγής με το λιανεμπόριο. Το FreshCon Market έχει ως βασικό στόχο να φέρει σε άμεση επαφή μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ με τους επαγγελματίες του αγροτικού κλάδου, δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις άμεσων συμφωνιών. Μάλιστα, ορισμένες από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ της Ευρώπης θα δώσουν το «παρών».
Η Freskon θα φιλοξενήσει φέτος για πρώτη φορά το Digital Greece Freskon Edition με 13 νεοφυείς επιχειρήσεις.
Η φετινή διοργάνωση ενσωματώνει πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων, στις οποίες παρουσιάζονται και αναλύονται εξειδικευμένα θέματα του πρωτογενούς τομέα, της σύνδεσης της αγροτικής παραγωγής με την εμπορία, της τυποποίησης-συσκευασίας, της εξωστρέφειας κτλ. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζει το Διεθνές Συνέδριο Ροδακίνου, με τη συμμετοχή καταξιωμένων ομιλητών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 11 και 12 Απριλίου. Τόσο το FreshCon Market όσο και το Διεθνές Συνέδριο Ροδακίνου συνδιοργανώνονται με το περιοδικό «Φρουτονέα».
Η Freskon θα διαρκέσει έως τις 13 Απριλίου και το ωράριό της είναι το εξής: Πέμπτη 11 Απριλίου και Παρασκευή 12 Απριλίου 09:30-19:00 και Σάββατο 13 Απριλίου 09:30-17:00.
«Η Ελλάδα αξίζει να βρίσκεται στις λαχαναγορές όλου του κόσμου» σημείωσε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου για τη Freskon ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, κ. Κυριάκος Ποζρικίδης, ο οποίος εστίασε στη σημασία της φετινής διοργάνωσης για τον κλάδο και έκανε γνωστό πως οκτώ από τους ξένους hosted buyers είναι εταιρείες με τζίρο άνω των 300.000.000 ευρώ.
Από την πλευρά του ο εκδότης του περιοδικού «Φρουτονέα», κ. Τάκης Ορφανός, τόνισε πως ο κλάδος των φρέσκων φρούτων και λαχανικών έχει ανάγκη μια έκθεση σαν την Freskon, για την οποία σημείωσε ότι έχει πλέον εδραιωθεί και θα βρίσκεται εδώ και τα επόμενα χρόνια. Εξέφρασε δε τις ανησυχίες του για τη σεζόν στον κλάδο, με δεδομένη την αστάθεια του καιρού και την κλιματική αλλαγή.
Τέλος, η υπεύθυνη οργάνωσης της Freskon, κα Τόνια Νικολαΐδου, υπογράμμισε τη συμβολή της διοργάνωσης στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων μέσα από το πρόγραμμα προβολής, ενώ αναφέρθηκε και στην εξωστρέφεια της Freskon μέσω του πρότζεκτ Freskon Greece.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr