Η διοίκηση της εισηγμένης εταιρίας <Μύλοι Λούλη> εκτιμά ότι τα οικονομικά αποτελέσματα για το σύνολο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης θα είναι αυξημένα σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2018 λόγω της εποχικότητας καθώς οι τελευταίοι μήνες εξαιτίας των εορτών των Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς καταγράφονται οι υψηλότεροι τζίροι για τη βιομηχανία τροφίμων. Οι πρώτες εκτιμήσεις της διοίκησης για την χρήση του 2018 αναφέρουν ότι οι πωλήσεις στο τέλος του 2018 θα κυμανθούν στα 101 εκ. ευρώ για τον Όμιλο και 94 εκ. ευρώ για τη μητρική εταιρία. Επίσης τα κέρδη προ φόρων θα διαμορφωθούν στα 3,1 εκ. ευρώ και 3,2 εκ. ευρώ αντίστοιχα για τον Όμιλο και την μητρική εταιρία , ενώ η λειτουργική κερδοφορία( EBITDA) εκτιμάται ότι θα αποτελέσει το 9,5%-10% των ετήσιων πωλήσεων.
Η καταναλωτική ύφεση δεν εμφανίζει σημάδια ισχυρής ανάκαμψης
Ο Όμιλος των Μύλων Λούλη, ανήκει στον κλάδο των τροφίμων και η ζήτηση στον κλάδο αυτό παραμένει προς το παρόν σχετικά ισχυρή και σταθερή παρά το γενικότερο κλίμα καταναλωτικής ύφεσης, το οποίο δεν φαίνεται να εμφανίζει σημάδια ισχυρής ανάκαμψης ή αντιστροφής. Σε κάθε περίπτωση ο συγκεκριμένος κίνδυνος, ενόψει των γενικότερων συνθηκών, της διάρκειας και της έντασης της οικονομικής κρίσης, αναμένεται να επηρεάσει τις αποδόσεις του Ομίλου, καθώς η μείωση της ζήτησης αναμένεται να συνεχιστεί, εφόσον οι γενικότερες συνθήκες οικονομικής ύφεσης συνεχιστούν με την ίδια ένταση. Για τους λόγους αυτούς, ο συγκεκριμένος κίνδυνος αξιολογείται ως σημαντικός, καθώς ενδέχεται να επηρεάσει τις επιδόσεις και τα αποτελέσματα του Ομίλου.
Κίνδυνος Αύξησης των Τιμών των Α’ υλών
Οι αυξομειώσεις των τιμών τόσο των εισαγομένων όσο και των εγχώριων Α’ υλών τα τελευταία έτη, καθώς και η γενικότερη οικονομική κρίση μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι θα συνεχιστεί η αστάθεια αυτή στις τιμές των Α’ υλών. Ως εκ τούτου, η έκθεση στον εν λόγω κίνδυνο αξιολογείται ως αυξημένη και για το λόγο αυτό η διοίκηση του Ομίλου λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα, προκειμένου αφενός μεν να περιορίσει την έκθεση στον εν λόγω κίνδυνο μέσω ειδικών συμφωνιών με τους προμηθευτές της, αλλά και με την χρήση παραγώγων χρηματοοικονομικών προϊόντων και αφετέρου να προσαρμόζει εγκαίρως και ανάλογα την τιμολογιακή και εμπορική της πολιτική.
Ανέστης Ντόκας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr