Η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνία με μια οντότητα που ελέγχεται από έναν από τους διαχειριστές του MR2 Zeze Start, που ναυπηγήθηκε το 2009 από τη Hyundai Mipo.
Η συμφωνία εγκρίθηκε ομόφωνα από το διοικητικό συμβούλιο, με την OceanPal να σημειώνει ότι η κίνηση αντικατοπτρίζει την άποψη της εταιρείας ότι χρειάζεται ένα branch out ώστε να επωφεληθεί από τις ευκαιρίες του τομέα των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων.
«Η απόφαση του διοικητικού συμβουλίου να εισέλθει στο χώρο των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων αυτήν τη στιγμή, σηματοδοτεί μια συναρπαστική εξέλιξη στη στρατηγική της εταιρείας για τη λειτουργία ενός διαφοροποιημένου στόλου εν μέσω συνεχιζόμενης αισιοδοξίας στον τομέα των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων», δήλωσε ο Robert Perri, διευθύνων σύμβουλος της OceanPal.
Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί στην OceanPal το τρίτο τρίμηνο του 2024. Από το τίμημα της αγοράς, τα 18,9 εκατ. δολάρια θα καταβληθούν σε μετρητά και το υπόλοιπο ποσό με τη μορφή μετοχών.
Η OceanPal σχηματίστηκε στα τέλη του 2021, όταν η Diana Shipping, υπό την ηγεσία της Σεμίραμις Παληού, απέσπασε τρία από τα παλαιότερα bulkers της σε ένα νεοσύστατο όχημα. Τον Αύγουστο του περασμένου έτους, η εταιρεία εισήλθε στον τομέα των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς χημικών, με μια επένδυση στη νορβηγική οντότητα RFSea Infrastructure II, η οποία διαθέτει ένα ζεύγος πλοίων από ανοξείδωτο χάλυβα 6.600 dwt από το ναυπηγείο Wuhu στην Κίνα. Η OceanPal, αυτήν τη στιγμή, διαθέτει πέντε bulkers, ενώ ένα capesize πρόκειται να εγκαταλείψει το στόλο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr