Πρόκειται για χρηματοδότηση στην κρητική αλλαντοβιομηχανία Creta Farms, η οποία έχει ήδη πάρει το πράσινο φως για την χρηματοδότησης της επένδυσης που προωθεί, ύψους 15 εκατ. ευρώ. Η χρηματοδότηση που εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) θα αξιοποιηθεί για έρευνα και ανάπτυξη και για τη δημιουργία νέων γραμμών προϊόντων στην παραγωγή στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της σε εταιρεία τροφίμων.
Η χρηματοδότηση της Creta Farms από την ΕΤΕπ σηματοδοτεί την πρώτη ιδιωτική ελληνική επένδυση που εντάσσεται στο πακέτο Γιούνκερ, ενώ αιτήματα χρηματοδότησης έχουν κατατεθεί και από άλλες ελληνικές εταιρείες, χωρίς ωστόσο μέχρι στιγμής να έχουν αξιολογηθεί και να έχουν αποσπάσει έγκριση εκταμίευσης
Η Creta Farms, στο πλαίσιο των επενδυτικών της σχεδίων, ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά πέντε νέους κωδικούς προϊόντων στους τομείς των σνακ και της πίτσας, οι οποίοι θα διατεθούν σε σουπερμάρκετ και σε πάνω από 20.000 σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα.
Ήδη είναι σε εξέλιξη έρευνα προκειμένου τα νέα προϊόντα να έχουν χαμηλά ζωϊκά λίπη και προσθήκης ελαιολάδου, όχι μόνο στα αλλαντικά που θα περιέχουν τα παραπάνω προϊόντα, αλλά και το τυρί.
Επίσης η Creta Farm σχεδιάζει να εισέλθει και στα τυροκομικά προϊόντα, ενώ η σειρά εν «Ελλάδι μίνι», η οποία καταγράφει θετικές επιπτώσεις, επέτρεψε στην εταιρεία να εισέλθει σε μία νέα αγορά.
Υπενθυμίζεται ότι στο κομμάτι των εξαγωγών, η εταιρεία έχει επιλέξει την πολιτική της παραχώρησης της πατέντας «Εν Ελλάδι», σε εταιρείες που συνεργάζεται στο εξωτερικό.
Αυτό είναι και το μοντέλο συνεργασίας που έχει με την Αυστραλιανή Primo Meats.
Η συμφωνία με την Primo Meats -100% θυγατρική του ομίλου JBS μετά την απορρόφηση που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2015- απέφερε στη 12μήνη χρήση, πωλήσεις της τάξης των 30 εκατ. αυστραλιανών δολαρίων.
Η σειρά προϊόντων «Oliving by Hans» κατέκτησε τον πρώτο χρόνο λανσαρίσματος μερίδιο αγοράς ύψους 3%.
Για την Creta Farms πάντως, στόχος είναι οι διεθνείς πωλήσεις στην επόμενη τριετία να φτάσουν το 15% επί των συνολικών πωλήσεων της.
Να σημειωθεί ότι το 2015 οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 105,5 εκ. ευρώ, εμφανίζοντας σταθερότητα σε σχέση με το 2014.
Το EBITDA του Ομίλου ανήλθαν σε 10,6 εκ. ευρώ έναντι 10,9 εκ. ευρώ το 2014.
Η εταιρία επίσης κατόρθωσε για πρώτη φορά να κατακτήσει μερίδιο 29,7% (Οκτώβριος 2015), ενώ σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η σειρά προϊόντων «Εν Ελλάδι» το μερίδιο της οποίας ανήλθε για 1η φορά στο 17,5% τον Οκτώβριο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr