Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στο περίπτερο, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για το χαρτοφυλάκιο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, το οποίo περιλαμβάνει 18 εμπορικά σήματα, εκ των οποίων 10 εγχώριας παραγωγής.
Συγκεκριμένα και όπως ανακοινώθηκε επισήμως στην έκθεση, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εξελίσσει περαιτέρω την κορυφαία μάρκα Tuborg λανσάροντας την TuborgLemon Soda, με προσθήκη φυσικού χυμού λεμονιού.
Με ανανεωμένη εικόνα έκαναν την εμφάνιση τους και τα brands μπύρας του χαρτοφυλακίου της εταιρείας. Σε συνέχεια σημαντικής επένδυσης, η μπύρα Mythos παρουσιάστηκε με ανανεωμένη ετικέτα καθώς και με νέα φιάλη easy open που αποτελεί αποκλειστική καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Αντίστοιχα, αναθεωρήθηκε και η εικόνα των FIX Dark και FIX Weiss που εντάσσονται σχεδιαστικά στην οικογένεια FIXHELLAS.
Επίκεντρο της παρουσίας της εταιρείας αποτέλεσε η πρωτοποριακή και παγκόσμια πατενταρισμένη καινοτομία DraughtMaster™η οποία έχει αλλάξει τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς μπύρας απαντώντας αποτελεσματικά στις προκλήσεις της αγορά, όπως αναφέρει η ανακοίνωση.
«Δυναμική ωστόσο ήταν η παρουσία και των λοιπών εμπορικών σημάτων Carlsberg, Guinness, Corona, Somersby, Grimbergen με γευστικές δοκιμές, προωθητικές ενέργειες και εκδηλώσεις για τους επισκέπτες της έκθεσης», σημειώνεται.
Όπως ανακοίνωσε ο Πάρις Σκανδάλης, Διευθυντής Marketing της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας: «Σε συνέχεια μιας ιδιαίτερα απαιτητικής χρονιάς συνεχίζουμε την επιτυχημένη μας πορεία, σταθερά προσηλωμένοι στο στόχο μας για τη δημιουργία καινοτόμων και ποιοτικών προϊόντων που απαντούν στις ανάγκες των καταναλωτών».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr