Yπογράφηκε σήμερα η επέκταση του Μετρό προς Χαϊδάρι, ενώ το Μάρτιο υπογράφεται η επέκταση προς Ελληνικό, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, κ. Γ. Σουφλιάς, ο οποίος και διευκρινίσε ότι και τα δύο έργα ξεκινούν Απρίλιο – Μάιο. Εν τω μεταξύ άναψε το πράσινο φως για την κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης τόσο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή όσο και την ελληνική Δικαιοσύνη και η σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί το Μάρτιο και τα έργα να αρχίσουν το Μάιο.
Η σύμβαση για την επέκταση του Μετρό της Αθήνας προς το Χαϊδάρι είναι συνολικού προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει και το Αμαξοστάσιο του Ελαιώνα. Με το έργο αυτό, η Γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας επεκτείνεται στη Δυτική Αθήνα, φθάνοντας πλέον στις περιοχές του Χαϊδαρίου και της Αγίας Βαρβάρας. Το αμαξοστάσιο στην περιοχή του Ελαιώνα προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2007 και το έργο της επέκτασης του Μετρό στο Χαϊδάρι το 2008. Στη γραμμή αυτή περιλαμβάνεται και ο σταθμός που θα εξυπηρετεί την περιοχή όπου σχεδιάζεται να γίνει το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού. Σε ότι αφορά στην επέκταση του Μετρο της Αθήνας προς Ελληνικό, η σχετική σύμβαση βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο και η υπογραφή της, εξέφρασε την εκτίμηση ο κ. Γ. Σουφλιάς, αναμένεται να μην αργήσει. Εντός του Μαρτίου θα αρχίσει η εγκατάσταση της αναδόχου κατασκευαστικής κοινοπραξίας για την κατασκευή του έργου κατασκευής 5,5 χλμ. σήραγγας, υπογείως της Λεωφ.Βουλιαγμένης, και προσθήκης 4 νέων σταθμών (Ηλιούπολη - Άλιμος - Αργυρούπολη - Ελληνικό) στο δίκτυο του Μετρό, έργο το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2009. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 330 εκατομμύρια ευρώ. Σχετικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Σουφλιάς ενημέρωσε ότι μέσα στην εβδομάδα, η σύμβαση του έργου στέλνεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο, μετά το πράσινο φως που άναψε η Κομισιόν. Συγκεκριμένα με επιστολή του ο αρμόδιος γενικός διευθυντής της Εσωτερικής Αγοράς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κ. Αλεξάντερ Σάουμπ, ενημέρωσε ότι μετά από ενδελεχή μελέτη των καταγγελιών για τον Διαγωνισμό του Μετρό Θεσσαλονίκης, "κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δεν διαθέτουν στοιχεία που να καταδεικνύουν παραβίαση του Κοινοτικού Δικαίου περί δημοσίων συμβάσεων". Μετά τις εξελίξεις αυτές, ο κ. Γ. Σουφλιάς εκτιμά ότι μέσα στο Μάρτιο, η σύμβαση θα υπογραφεί ώστε μέσα σε δύο μήνες να εγκατασταθεί ο ανάδοχος στα εργοτάξια και να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου. Σε πρώτη φάση, το έργο περιλαμβάνει 9,5 χιλιόμετρα Μετρό και 13 σταθμούς. Υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί 250.000 επιβάτες ημερησίως.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr