Πως αντιδρά η ναυτιλιακή αγορά σε αυτή τη νέα κλιμάκωση; Με νέες αυξήσεις του κόστους μεταφοράς των αγαθών.
Οι τιμές για τα εμπορευματοκιβώτια που μεταφέρουν τα πάντα, από τηλεοράσεις μέχρι παιχνίδια, βρίσκονται σε επίπεδα που θα θεωρούνταν εντυπωσιακά σε οποιαδήποτε άλλη στιγμή εκτός από την περίοδο του πληθωρισμού μετά το 2020.
Από μόλις 1.660 δολάρια στα τέλη του περασμένου έτους, ένα κοντέινερ των 40 ποδών για να μετακινηθεί κοστίζει τώρα σχεδόν 6.000 δολάρια.
Άλλοι κλάδοι της ναυτιλίας βιώνουν επίσης τις επιπτώσεις, με πλήθος δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου να αναζητούν νέους επιχειρηματικούς κλάδους μεταφοράς καυσίμων.
Αυτή η αλλαγή έρχεται καθώς τα πλοία μεταφοράς διυλισμένων προϊόντων κερδίζουν περισσότερα επειδή η εκτροπή που προκλήθηκε από το Χούθι γύρω από την Αφρική μειώνει σημαντικά τον αριθμό των δεξαμενόπλοιων που ταξιδεύουν στην περιοχή.
Οι Χούθι ξεκίνησαν πρόσφατα επιθέσεις με θαλάσσια μη επανδρωμένα αεροσκάφη για να προκαλέσουν ζημιές στα πλοία και κατά καιρούς σαρώνουν τα πλοία με πολλαπλές μεθόδους επίθεσης.
Μια πρόσφατη ενημέρωση του Πολεμικού Ναυτικού του Ηνωμένου Βασιλείου περιέγραψε μια ζοφερή περιγραφή ενός πλοίου που στοχοποιήθηκε πέντε φορές μέσα σε πέντε ώρες καθώς ταξίδευε στην Ερυθρά Θάλασσα.
Εκτός από τον κίνδυνο της ζωής των ναυτικών, οι επιθέσεις προκαλούν επίσης περιβαλλοντική καταστροφή, ένας φόβος που επιβεβαιώθηκε την περασμένη εβδομάδα μετά την εμφάνιση μιας τεράστιας πετρελαιοκηλίδας στην Ερυθρά Θάλασσα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr