Tο i-mall Concept Store, με βάση τα στελέχη της εταιρίας, αποτελεί έναν πρεσβευτή του ψηφιακού μετασχηματισμού στο retail και είναι πρωτοπόρο παγκοσμίως για την τεχνολογία του. Η ομάδα της i-mall Micro Market με στρατηγικό συνεργάτη τεχνολογίας τη Warply, συνδυάζει τον φυσικό με τον ψηφιακό τρόπο αγορών. Για την πραγματοποίηση της ιδέας εργάστηκε μία ομάδα περίπου 30 ατόμων με βασικούς συνεργάτες τη Warply που είναι ο τεχνολογικός πάροχος στις λύσεις του i-mall wallet και του customized loyalty program ενώ στο μετοχικό σχήμα της i-mall Hellas συμμετέχουν και άλλα ονόματα γνωστών επιχειρηματιών.
Tο μοντέλο ανάπτυξης της εταιρείας βασίζεται τόσο στο franchise όσο και στην δημιουργία και άλλων εταιρικών καταστημάτων. Με βάση το πλάνο της εταιρείας αλλά και υπογεγραμμένες συμβάσεις, αναμένεται η προσθήκη έως και 50 καταστημάτων μέχρι το 2024 και 80 συνολικά μέχρι το 2026 στην Ελλάδα. Αντίστοιχα έχει δρομολογηθεί η ανάπτυξη του concept και στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα, τέσσερεις χώρες εκτός συνόρων -Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ρουμανία- αναμένεται να είναι οι πρώτες που θα υιοθετήσουν τη φιλοσοφία του i-mall Micro Market με επενδυτές που θα συμμετέχουν στο Master Franchise των χωρών αυτών.
Απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους, ο εμπνευστής και ιδρυτής της εταιρείας, Δημήτρης Καραβασίλης τόνισε πως η καινοτόμα ιδέα της i-mall Μicro Market προέκυψε μετά από 3,5 χρόνια καταγραφής και αποτύπωσης των καταναλωτικών συνηθειών, τόσο σε Ευρώπη, όσο σε Ασία και ΗΠΑ, από τον όμιλο της DK CONSULTANTS GROUP. «Το i-mall Μicro Market στην υλοποίησή του, συνάντησε πολλές δυσκολίες, ωστόσο χάρη στην επιμονή, στην υπομονή και στη συνεχή ροή χρηματοδότησης, καταφέραμε να υπερκεράσουμε όλα τα εμπόδια, ώστε να δημιουργηθεί ένα νέο κανάλι διανομής και ένας νέος τρόπος διάθεσης για προϊόντα καθημερινής χρήσης. Η i-mall Micro Market, έχει ενσωματώσει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες που εξοικονομούν χρόνο στους χρήστες, κόστος στους επιχειρηματίες ενώ ταυτόχρονα προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στον καταναλωτή. Η i-mall Micro Market στηρίζεται στην λογική win – win, «όσο ψωνίζω, τόσο κερδίζω», για αυτό και εν τέλει λειτουργεί προς το συμφέρον του τελικού καταναλωτή», επεσήμανε ο Δ. Καραβασίλης.
Να σημειωθεί, ότι με βάση όσα αναφέθηκαν τα ποσοστά κέρδους για τα εν λόγω καταστήματα είναι σημαντικά αυξημένα σε σχέση με άλλα δίκτυα μικρής λιανικής, ενώ συχνά οι τιμές ανταγωνίζονται ακόμη και τα σούπερ μάρκετ.
Από την πλευρά του ο Γιώργος Φασουλάκης, Εμπορικός Διευθυντής της i-mall Micro Market, με πολύχρονη εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις όπως στα Kiosky’s Convenience Stores και στα e-kiosky’s, τόνισε τα εξής: «Η διαφοροποίησή μας σε σχέση με τα υπόλοιπα κλασσικά καταστήματα της μικρής λιανικής είναι η έμφαση που δίνουμε στην εμπειρία που έχει ο καταναλωτής για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η επίσκεψή του σε ένα κατάστημα i-mall Micro Market. Το customer journey και το πρόγραμμα loyalty έχουν σχεδιαστεί από την ομάδα της i-mall Micro Market και της Warply με τέτοιον τρόπο ώστε να λειτουργούν απολύτως διαδραστικά με τον καταναλωτή, κάνοντάς τον, μέρος του i-mall για όσο διάστημα διαρκεί η αγορά του. Αυτό που επιθυμούμε είναι, όλοι όσοι μας επισκεφθούν να ''αγοράσουν'' πρωτίστως την εμπειρία i-mall και δευτερευόντως τα προϊόντα. Με λίγα λόγια, στόχος μας είναι τα καταστήματά μας, να αποτελέσουν σημεία αναφοράς και συνάντησης μικρών και μεγάλων, ενισχύοντας το socializing».
Για το project τοποθετήθηκε και ο Γιάννης Δοξαράς, CEO της Warply, αναφέροντας τα εξής: «Έχοντας λανσάρει πολλαπλές λύσεις σε unattended retail σε διεθνές επίπεδο, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις προκλήσεις τις οποίες η τεχνολογία και το εμπορικό μοντέλο της i-mall Micro Market επιλύει με καινοτόμο τρόπο. Χαιρόμαστε πολύ για την συνεργασία καθώς έχουμε την δυνατότητα να υλοποιήσουμε πραγματικά πρωτοποριακές λύσεις για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο».
Οδηγός για την επένδυση των i-mall Micro Market αποτέλεσαν τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας που διεξήγαγε η DK MARKETING μέσω της ελληνικής και διεθνούς παρουσίας της. Μέσα από τα πολύτιμα ευρήματα προέκυψε το συμπέρασμα πως η εμπειρία του physi-digital μπορεί να προσφέρει την μεγαλύτερη δυνατή ικανοποίηση στους καταναλωτές συνδέοντας τον ψηφιακό με τον αναλογικό-φυσικό κόσμο. Συγκεκριμένα, προέκυψαν τα παρακάτω στοιχεία:
- Η ηλιακιακή ομάδα που αποτελεί την αγορά στόχο του physi-digitalείναι η κατηγορία Generations Zκαι Αlpha (ηλικίας 10-25).
- Ηλικίες μεταξύ 12-18 δεν έχουν διάθεση να επισκεφθούν μεγάλα καταστήματα λιανικής πώλησης για τις καθημερινές τους συνήθειες.
- Στη μετά COVID–19 εποχή, 8 στους 10 καταναλωτές έχουν αρκετά έντονο το συναίσθημα του socializing, κυρίως στα «pocket parks».
- Οι συναλλαγές κάτω των 5 ευρώ έχουν αυξηθεί κατά 60% με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής.
- 9 στους 10 καταναλωτές που ανήκουν στην ηλικία 12-18, επιθυμούν να υιοθετήσουν το «ηλεκτρονικό χαρτζιλίκι» έναντι του παραδοσιακού.
Με τη χρήση ρομποτικής και IoT (Internet of Things), τα i-mall Micro Market ξεχωρίζουν για τα πλήρως ρομποτικά συστήματα προηγμένης τεχνολογίας. Οι παραγγελίες πραγματοποιούνται διαδραστικά μέσω οθόνης αφής (touchscreen), είτε μέσω του mobile app. Στα προσεχή σχέδια της εταιρείας εντάσσεται η πρωτοπόρα mobile εφαρμογή η οποία θα λανσαριστεί τις επόμενες 15 ημέρες. Με ένα QRcode το οποίο θα λαμβάνει ο καταναλωτής από το App στο κινητό του ενόσω είναι καθοδόν προς το κατάστημα, θα μπορεί να παραλαμβάνει την παραγγελία του εύκολα, γρήγορα και κερδίζοντας loyalty πόντους. Στην κατεύθυνση αυτή, τα ρομποτικά καταστήματα θα προσφέρουν τη δυνατότητα προσωποποιημένων προσφορών ανά καταναλωτή, ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών, αυτόματη UV αποστείρωση όλων των προϊόντων πριν από την παραλαβή. Σημαντικότατο ρόλο στον σχεδιασμό έχει παίξει η εύκολη πρόσβαση και χρήση της εμπειρίας στα καταστήματα από άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ). Το σύστημα πληρωμών δημιουργήθηκε από τη Warply σε συνεργασία με την Cardlink, με χρήση νέας γενιάς self-service POS στους αυτόματους πωλητές των καταστημάτων για συναλλαγές με τη χρήση κάρτας και wallet. Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η συνεργασία της εταιρείας με την Skroutz, καθώς στον χώρο φιλοξενείται pick up point, σε 24ωρη βάση χωρίς χρονικούς περιορισμούς. Την μουσική εμπειρία έχει αναλάβει η Panik Entertainment Group μέσα από την συνεχή ροή του Panik TV που προβάλλεται στα i-mall Micro Market stores.
Στρατηγικοί συνεργάτες
Η νέα ιδέα βασίζεται σε μια σειρά από συνεργασίες. Πιο συγκεκριμένα:
Warply
Η Warply, είναι ηγέτιδα εταιρεία στην Ευρώπη στα προγράμματα loyalty και digital wallet και επιλέχτηκε ως η καλύτερη στον κλάδο της για να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να διαχειριστεί όλο το ψηφιακό κομμάτι των πληρωμών, επιβράβευση, commerce, user engagement. Στο πλαίσιο της συνεργασίας με το i-mall Μicro Market, αναπτύσσεται το ψηφιακό χαρτζιλίκι και το wallet για γονείς και παιδιά, για άμεση και εύκολη εξαργύρωση στο μηχάνημα.
Cardlink
Καινοτόμες λύσεις εύκολων και ασφαλών πληρωμών σε αυτόματους πωλητές εφαρμόζει η Cardlink, στο i-MALL Concept Store. Η Cardlink εξυπηρετώντας την ανάγκη του i-mall Micro Market για απομακρυσμένη cloud διαχείριση και στις πληρωμές, εγκατέστησε τα νέας γενιάς self-service POS στους αυτόματους πωλητές του καταστήματος για συναλλαγές με τη χρήση κάρτας, wallet ή wearables.
Skroutz
Στο Skroutz, κάθε υπηρεσία και συνεργασία γίνεται με γνώμονα το όραμα της εταιρείας στο να προσφέρει στους καταναλωτές μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία. Η συνεργασία με το i-mall Micro Market δίνει στους χρήστες μια ευέλικτη εμπειρία παράδοσης σε Skroutz Point καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας χωρίς χρονικούς περιορισμούς.
Panik Entertainment Group
Η Panik Entertainment Group, πρωτοπόρος και ηγέτιδα δύναμη στο χώρο της μουσικής και του entertainment σε Ελλάδα και Κύπρο, συναντά το i-mall Micro Market, σε μία στρατηγική συνεργασία στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας και της καινοτομίας. H Panik συνεργάζεται με το i-mall Micro Market, τόσο μέσα από το Panik TV, όσο και μέσα από τη διοργάνωση διάφορων μουσικών events. Το πρόγραμμα του Panik TV, του νέου τηλεοπτικού καναλιού που συνδυάζει τη μουσική, το lifestyle και την ψυχαγωγία, προβάλλεται επί 24ωρου σε ειδικές οθόνες του i-mall Micro Market, κάνοντας τις αγορές ακόμα πιο συναρπαστικές, «ντυμένες» με τις μεγάλες επιτυχίες όλων των αγαπημένων μας καλλιτεχνών.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr