Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 και μέχρι νεωτέρας:
- η είσοδος των πελατών στα ταχυδρομικά καταστήματα θα γίνεται τμηματικά, ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα του χώρου (ένας πελάτης κάθε 10τμ) με μέγιστο αριθμό πελατών σε αναμονή, τα 3 άτομα. Οι υπόλοιποι πελάτες θα πρέπει να περιμένουν υποχρεωτικά την σειρά τους εκτός του χώρου του καταστήματος.
- οι παραδόσεις συστημένων, μικροδεμάτων και δεμάτων, οι εισπράξεις αντικαταβολής, οι πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων και όλες οι συναλλαγές με τους ταχυδρόμους και τους διανομείς του ομίλου ΕΛΤΑ θα πραγματοποιούνται στην είσοδο του κτηρίου του παραλήπτη (κατοικίας ή επαγγελματικού χώρου), σε ανοικτό χώρο, τηρώντας την απαραίτητη απόσταση του ενός μέτρου, ενώ για την υπογραφή θα χρησιμοποιούνται τα μέσα (στυλό) του πελάτη.
Υπενθυμίζουμε ότι προκειμένου να διευκολύνουν τους πελάτες τους να αποφύγουν τις μετακινήσεις τους, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία επέκτειναν τον χρόνο παραμονής των ανεπίδοτων ταχυδρομικών αντικειμένων (συστημένων επιστολών και δεμάτων) στα ταχυδρομικά καταστήματα, μέχρι νεωτέρας.
Επιπλέον, έχουν ήδη ξεκινήσει απολυμάνσεις, από εξειδικευμένα συνεργεία σε όλα τα καταστήματα και τους χώρους εργασίας ενώ θα απολυμανθεί σταδιακά και ο στόλος των οχημάτων.
Λόγω των ειδικών συνθηκών που προκύπτουν από την πανδημία, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ζητούν την κατανόηση των πελατών τους για περιπτώσεις καθυστερήσεων στην ταχυδρομική εξυπηρέτηση και έκτακτων αλλαγών στα ωράρια και τη λειτουργία κάποιων καταστημάτων.
Τέλος, διαβεβαιώνουν ότι συνεχίζουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις και τις επίσημες ανακοινώσεις της Πολιτείας και είναι σε ετοιμότητα για την υιοθέτηση πρόσθετων μέτρων, εφόσον χρειαστεί.
Διαβάστε επίσης:
ΕΛΤΑ για κορονοϊό: Μέτρα προστασίας για εργαζομένους και πελάτες
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr