Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα του www.Fashion-Research.gr τον Μάρτιο, το οποίο αποτέλεσε μια πλήρη καταγραφή μόδας σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη από το www.GLAMI.gr, τα αποτελέσματα της δεύτερης έρευνας που αφορούν τα trends του 2019 επικεντρώνονται στην μεγαλύτερη τάση που παρατηρήθηκε στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων και δεν είναι άλλη από την αναζήτηση ελληνικών fashion brands.
Είναι χαρακτηριστικό πως το 84% των Ελλήνων καταναλωτών εξέφρασε το ενδιαφέρον να αποκτήσει ένα κομμάτι που φέρει ελληνική υπογραφή ενώ, εάν έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στο ρούχο ενός Έλληνα και ενός διεθνή designer με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά και τιμή, το 76.7% θα διάλεγε αυτό που θα ήταν… Made in Greece! Όσο για το item που επιλέγουν να αγοράζουν συχνότερα από τα ελληνικά brands; Η απάντηση είναι τα φορέματα.
Αυτό το γνωρίζατε;
Ένa «παράδοξο» σχετικά με το ενδιαφέρον για την ελληνική μόδα, είναι το γεγονός ότι το 1/3 των καταναλωτών δεν γνωρίζει από ποια καταστήματα μπορεί να προμηθευτεί κομμάτια Ελλήνων designers παρόλο που περισσότεροι από το 80% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι επιθυμούν να στηρίζουν την ελληνική οικονομία αγοράζοντας τοπικές μάρκες.
Τέτοιου είδους στοιχείa, αποτελέσματα και πληροφορίες που αφορούν την καταναλωτική συμπεριφορά των users του www.GLAMI.gr, τα trends που επιλέγουν περισσότερο αλλά και τους Έλληνες σχεδιαστές που αξίζει να ακολουθεί κανείς στο Instagram, αρκεί ένα click στο www.Fashion-Research.gr για να τα… ξεκλειδώσετε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr