Η έρευνα είχε ως σκοπό να σφυγμομετρήσει τις τάσεις του Μάρκετινγκ στην αγορά, να βγάλει επί τις ουσίας συμπεράσματα για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα στελέχη του Marketing σήμερα, να παρουσιάσει ουσιαστικά αποτελέσματα για το πώς έχει επηρεάσει και μεταβάλει το χώρο αυτό η οικονομική κρίση, καθώς και να καταγράψει τις στρατηγικές που θα υιοθετήσουν τα στελέχη του Μάρκετινγκ για να αντιπαρέλθουν στα νέα δεδομένα της αγοράς.
Η εκδήλωση της παρουσίασης των ευρημάτων απευθύνεται στους ανθρώπους της αγοράς του Μάρκετινγκ, επαγγελματίες ή μη, οι οποίοι ασχολούνται καθημερινά ή επηρεάζονται άμεσα ή έμμεσα από αυτό. Οι συμμετέχοντες της εκδήλωσης θα είναι ανώτερα στελέχη Μάρκετινγκ, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Εμπορικοί Διευθυντές αλλά και νέα στελέχη του χώρου, εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής κοινότητας, οι οποίοι επιθυμούν να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα και τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του Μάρκετινγκ καθώς και να παραστούν σε μία συνάντηση των Marketers όπου θα μπορέσουν να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις γύρω από τις εξελίξεις του χώρου τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr