Στέλεχος της εταιρείας μας αποκάλυψε αποκλειστικά ότι έχει αποφασιστεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα που σήμερα αφορά μόνο ρούχα -όχι παπούτσια- να επεκταθεί και σε άλλα είδη όπως τραπεζομάντηλα. Το όφελος για τον καταναλωτή που συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης της εταιρείας είναι ένα εκπτωτικό κουπόνι της τάξεως του 15%, το οποίο θα αφορά ένα είδος. Δηλαδή αν ένας καταναλωτής αγοράσει δύο είδη, η έκπτωση θα γίνει μόνο στο ένα.
Παράλληλα με την επέκταση του προγράμματος η ενίσχυση του δικτύου με νέα σημεία πώλησης αποτελεί τη δεύτερη βασική προτεραιότητα που έχει θέσει η θυγατρική. Αυτή η επιλογή μας λέει στέλεχος της εταιρείας είναι πάγια στρατηγική για την πολυεθνική, ο στόχος της οποίας είναι να αυξάνει το δίκτυό της παγκοσμίως κατά 10%-15% από έτος σε έτος.
Ειδικότερα για την ελληνική θυγατρική η φετινή χρονιά θα κλείσει με ένα νέο σημείο πώλησης στην Καλαμάτα, το οποίο πρόκειται να εγκανιαστεί εντός του Δεκεμβρίου. Σήμερα ελέγχει 30 καταστήματα, ενώ φέτος εγκαινιάστηκαν 2 στη Πάτρα, ένα στη Τσιμισκή και ένα στα Γιάννενα. Παράλληλα έκανε δύο μεταφορές καταστημάτων σε μεγαλύτερα σημεία, ένα στο εμπορικό κέντρο Cosmos στη Θεσσαλονίκη και ένα στη Γλυφάδα.
Η λογική της μεταφοράς απορρέει από την στρατηγική επιλογή της εταιρείας να εντάξει μέσα σε μεγαλύτερα καταστήματα περισσότερες προϊοντικές κατηγορίες. Ετσι στο νέο κατάστημα της Θεσσαλονίκης ενέταξε και το Home, ενώ στο κατάστημα της Γλυφάδας προσέθεσε και το παιδικό τμήμα.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr