Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, για το brand ENTOS η αύξηση ανέρχεται σε 135,51% και για το brand SATO το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση 32,86%.
Για το ίδιο διάστημα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι υπηρεσίες logistics παρουσίασαν μείωση 80,11% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη της εταιρείας.
Ο δείκτης EBITDA για τη περίοδο πρώτου εξαμήνου 2014 ανήλθε σε -319 χιλ. ευρώ έναντι -1.476 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά 1.157 χιλ. ευρώ.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε -959 χιλ. ευρώ έναντι -3.891 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά 2.932 χιλ. ευρώ.
Τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περεταίρω κατά 18,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr