Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού ύψους 273.000.000 Ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας Β του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» του ΕΣΠΑ 2007-2013, και έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης εντός 24 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.
Για την εκτέλεση του έργου η METKA θα συνεργαστεί με την πολυεθνική εταιρεία THALES, η οποία κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στον τομέα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης σιδηροδρομικών έργων, και την Ελληνική εταιρεία Ξανθάκης Α.Τ.Ε. εξειδικευμένη σε έργα επιδομής.
Η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη, που εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ)-Πάτρας, αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο υποδομής, καθώς με την υλοποίηση του γίνεται πλέον πραγματικότητα η διασύνδεση της Πελοποννήσου με το σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αθήνας. Η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ.) μεταξύ ΚΙΑΤΟΥ – ΠΑΤΡΑΣ είναι συνέχεια της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΚΙΑΤΟΥ και θα αποτελέσει το συνδετήριο άξονα της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr