Ειδικότερα, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) της εταιρείας ανήλθαν σε 9.887 χιλ. ευρώ, έναντι 9.833 χιλ. ευρώ το εννεάμηνο 2012 (οριακή αύξηση +0,5%). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 8.148 χιλ. ευρώ έναντι 7.335 χιλ. ευρώ το εννεάμηνο 2012 (αύξηση +11,1%). Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 7.188 χιλ. ευρώ έναντι 6.148 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου (αύξηση +16,9%).
Σε επίπεδο ομίλου, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 7.184 χιλ. ευρώ έναντι 6.729 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου.
Τα μεγέθη της κερδοφορίας επηρεάστηκαν αρνητικά από τις αυξήσεις στις τιμές των πρώτων υλών που παρουσιάστηκαν έντονα από το β' τρίμηνο του έτους και επέφεραν μείωση του μικτού περιθωρίου των γαλακτοκομικών κατά περίπου 3,9 μονάδες, καθώς και από τις αυξημένες δαπάνες προωθήσεων και διαφήμισης. Λόγω της άσχημης οικονομικής συγκυρίας και των μη ευνοϊκών καιρικών συνθηκών κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, οι πωλήσεις στον τομέα παγωτού εμφανίζουν μικρή μείωση 1,3%.
Στον τομέα του γιαουρτιού, οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση 29,1% και διαμορφώθηκαν σε 33.937 χιλ. ευρώ. Η άνοδος αυτή, προέρχεται από το σύνολο των αγορών που δραστηριοποιείται η ΚΡΙ ΚΡΙ. Στην ελληνική αγορά, τα προϊόντα κερδίζουν συνεχώς μερίδια αγοράς.
Εξάλλου, η εταιρεία καταβάλλει συστηματικές προσπάθειες για την ενίσχυση των εξαγωγών της σε χώρες της δυτικής Ευρώπης που δραστηριοποιείται, καθώς και για την είσοδό της σε μεγάλες αγορές που δε διαθέτει παρουσία.
Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η είσοδος της ΚΡΙ ΚΡΙ στην αγορά ελληνικού γιαουρτιού της Μ. Βρετανίας, με το ξεκίνημα της συνεργασίας με τη γνωστή αγγλική αλυσίδα super market Waitrose, καθώς και η είσοδος στις αγορές της Γαλλίας και της Τσεχίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr