Οι ενοποιημένες πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 21,7 εκατ. ευρώ, από 21,6 το αντίστοιχο διάστημα του 2011, ενισχυμένες κατά 0,6%.
Βελτίωση σημειώθηκε και σε επίπεδο κερδοφορίας, καθώς το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 430 μονάδες βάσης σε 63,8% από 59,6%, βελτίωση η οποία οφείλεται, σύμφωνα με την εταιρεία, κυρίως στην ορθολογικοποίηση του μίγματος και της πολιτικής πωλήσεων καθώς και στη βελτίωση του κόστους.
Τα λειτουργικά προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν οριακά κατά 0,43% στα 5,1 εκατ. ευρώ, λόγω της βελτίωσης του μεικτού περιθωρίου κέρδους καθώς και της πολιτικής συγκράτησης των λειτουργικών εξόδων
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν στα 1,4 εκατ. ευρώ (+1,29%).
Παρά το κλίμα ύφεσης που χαρακτήρισε την ελληνική αγορά και που επιδεινώθηκε το δεύτερο τρίμηνο, ο όμιλος συνέχισε την ενεργή στήριξη της μάρκας στην Ελλάδα εστιάζοντας σε διαφήμιση (τηλεοπτική, έντυπη και ηλεκτρονική), λανσάρισμα καινοτόμων σειρών (αντιγήρανση & φροντίδα μαλλιών), ανανέωση προϊοντικών κατηγοριών (ανδρική φροντίδα και φροντίδα σώματος), ανανέωση της ιστοσελίδας της μάρκας, στήριξη του σημείου διανομής (φαρμακείο) καθώς και τοπικών κοινωνιών (συμβολαιακή γεωργία) και επιστημονικών συνεργασιών.
Η εταιρεία υπογραμμίζει ότι η επένδυση σε έρευνα και ανάπτυξη παραμένει σταθερή παρά το γενικότερο κλίμα.
Στο εξωτερικό, προτεραιότητα του ομίλου συνέχισαν να αποτελούν οι αγορές εστίασης όπως είναι η Ισπανία, η Γερμανία, η Αγγλία, και η Ρωσία.
Στόχος είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση της μάρκας στα σημεία ημι-επιλεκτικής διανομής και στα φαρμακεία, τόσο μέσω προωθητικών ενεργειών όσο και με την τοποθέτηση νέων προϊόντων.
Στην Β. Αμερική, ο όμιλος συνεχίζει να διευρύνει την παρουσία του μέσω της συνεργασίας του με την Johnson & Johnson.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr