Η πελατειακή βάση της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 4.957.000, μειωμένη κατά 535.000 συνδρομητές, κυρίως από τον κλάδο της καρτοκινητής, λόγω της ταυτοποίησης. Ωστόσο, το μέσο έσοδο ανά πελάτη, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, αυξήθηκε το δεύτερο τρίμηνο στα 16,3 ευρώ, έναντι 14,7 του πρώτου τριμήνου.
Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων, EBITDA διαμορφώθηκαν στα 124 εκατομμύρια λίρες, έναντι 177 εκατ. λιρών το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Από τα στοιχεία της Vodafone Group προκύπτει επίσης απομείωση της χρηματιστηριακής αξίας της Vodafone Ελλάδος κατά 800 εκατομμύρια λίρες. Πρόκειται για μια αναπροσαρμογή που κάνουν διεθνώς οι εταιρίες εκτιμώντας την αξία της επένδυσης σε συνδυασμό με τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα που βρίσκεται η επένδυση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr