Πρόκειται για την υλοποίηση του αναπτυξιακού εξαγωγικού προγράμματος του Ομίλου που στοχεύει σε αύξηση έως και 15% του ποσοστού των εξαγωγών επί του κύκλου εργασιών του έως το 2012 συγκριτικά με το 8% στο οποίο βρίσκεται σήμερα.
Οπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η συγκεκριμένη επένδυση αφορά στη δομημένη και οργανωμένη είσοδο των προϊόντων Kallimanis στην αγορά των χωρών των Βαλκανίων, η οποία περιλαμβάνει τη δημιουργία ειδικής εξαγωγικής μάρκας Kallimanis, μιας σειράς που αποτελείται από 15 κωδικούς πλήρως προσαρμοσμένων στις καταναλωτικές ανάγκες των συγκεκριμένων αγορών.
Σημειώνεται πως η εισαγωγή των προϊόντων Kallimanis στην αλβανική αγορά ανατέθηκε στον Όμιλο Agna Group, έναν από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς ομίλους της Αλβανίας και τους μεγαλύτερους εργοδοτικούς οργανισμούς της χώρας με τον ετήσιο κύκλο εργασιών του να ξεπερνά τα 120 εκατ. ευρώ, ενώ την εισαγωγή των προϊόντων στην αγορά της ΠΓΔΜ ανέλαβε η Vajomag Skopje, ένας από τους σημαντικότερους προμηθευτές του λιανικού εμπορίου της χώρας με εξειδίκευση στον τομέα των τροφίμων, ο οποίος έχει ήδη πραγματοποιήσει την τοποθέτηση των προϊόντων Kallimanis στο 80% του οργανωμένου λιανεμπορίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr