Η υποστήριξη αφορά όλα τα συστήματα των καταστημάτων, τόσο από πλευράς αναβάθμισης λειτουργιών, όσο και υποστήριξης των χρηστών στη σωστή χρήση των καθ' όλο το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων, μαζί με την αναβάθμιση των κεντρικών συστημάτων με πρόσθετες δυνατότητες και λειτουργίες και ταχύτερη ανταπόκριση, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Αυτό θα επιτευχθεί με υποστήριξη διαδικασιών ενδοδιακινήσεων, ελέγχου διαθεσιμότητας εμπορευμάτων, με ευέλικτο μηχανισμό εκπτώσεων και προσφορών, από το οποίο μπορούν να επωφελούνται οι πελάτες και να ψωνίζουν σε καλύτερες τιμές, με διαδικασίες εκπτωτικών καρτών, κουπονιών δώρων, καρτών μελών για έξτρα μειωμένες τιμές, loyalty cards για συγκέντρωση πόντων και εξαργύρωση με αγορές κ.λ.π.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr