Αν λοιπόν οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να ξεπεράσουν αυτό τον σκόπελο τότε θα αποτελέσει ένα καλό σημάδι. Αν αντιθέτως η κατάσταση επιδεινωθεί τότε είναι προφανές ότι το κλίμα στην αγορά θα μεταβληθεί δραματικά επί τα χείρω.
Όσον αφορά τον Σεπτέμβριο θεωρείται κρίσιμος μήνας καθώς τότε η τουριστική βιομηχανία της χώρας πραγματοποιεί απογραφή για τα πεπραγμένα της σεζόν. Βέβαια είναι προφανές ότι όλος ο κλάδος και ειδικά οι ξενοδόχοι από τις κρατήσεις των ξένων τουριστώνγνωρίζουν πως θα εξελιχθεί η τουρκική κίνηση ωστόσο θα πρέπει να συμπεριληφθεί και ο εσωτερικός τουρισμός που είναι καθοριστικός για να υπάρχει σαφής εικόνα αν η τουριστική βιομηχανία της χώρας μας το 2009 πήγε καλά μέτρια ή άσχημα.
Και ενώ σε επίπεδο πραγματικής οικονομίας οι μήνες αυτοί είναι σημαντικοί ο Απρίλιος θεωρείται κρίσιμος και γιατί οι μεγάλες τράπεζες του εξωτερικού θα ανακοινώσουν κέρδη α΄ τρίμηνο. Οι ελληνικές τράπεζες θα ανακοινώσουν κέρδη α΄ τριμήνου περί τον Μάιο μήνα. Επίσης σημαντική περίοδος ο Ιούλιος και ο Αύγουστος καθώς τότε θα ανακοινωθούν τα κέρδη α΄ 6μήνου. Εκείνη την περίοδο οι τράπεζες θα έχουν σαφή εικόνα για το μέγεθος της κρίσης , τις παρενέργειες της και την διάρκεια της. ’ρα είναι προφανές ότι οι τραπεζίτες θα πρέπει να αναμένουν τον Μάιο και εν συνεχεία το καλοκαίρι ώστε να διαμορφώσουνποιο σαφή εικόνα για την κρίση.
Πέτρος Λεωτσάκος
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr