Στέλεχος της εταιρείας Jumbo επισημαίνει ότι μία κρίση δεν σημαίνει μόνο προβλήματα αλλά και ευκαιρίες, τις οποίες και σκοπεύει να εκμεταλλευτεί η εισηγμένη. Στο πλαίσιο αυτό, όπως λέει η ίδια πηγή, η εισηγμένη προγραμματίζει να ενισχύσει την παρουσία που ήδη έχει αναπτύξει στη Βουλγαρία με νέα σημεία πώλησης. Το πλάνο είναι να προστεθούν δύο ακόμη καταστήματα μέχρι και την χρήση που ολοκληρώνεται το 2010. Σχεδιασμός που διευκολύνεται από το γεγονός ότι η εισηγμένη έχει στην ιδιοκτησία της περί τις 6 εκτάσεις στη γείτονα χώρα.
Για μειωμένη κατανάλωση ακόμη και στα τρόφιμακάνει λόγο ο Αλέξανδρος Κίκιζας, διευθύνων σύμβουλος της ομώνυμης βιομηχανίας ζυμαρικών, γνωστή στο ευρύ καταναλωτικό κοινό από το σήμα Μέλισσα, η οποία λειτουργεί θυγατρική στη Πολωνία. Όπως ο ίδιος αναφέρει οι καταναλωτές στην Πολωνία είναι πολύ προσεκτικοί στις αγορές τους και τις περιορίζουν στις άκρως απαραίτητες με ότι συνεπάγεται αυτό. Πάντως διαβεβαιώνει ότι η εταιρεία του δεν έχει θέμα ρευστότητας, είναι αυτοχρηματοδούμενη και οριακά κερδοφόρα.
Για επιμήκυνση του χρόνου απόσβεσης μιας επένδυσης που έχει πραγματοποιηθεί σε Βαλκανικό κράτος μιλά ο Κωνσταντίνος Τσουβελεκάκης, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Fashion Box Hellas, που έχει επεκταθεί στη Ρουμανία. Υπό την σκέπη των συνθηκών που επικρατούν στις αγορές αυτές, υποστηρίζει ο ίδιος, κανείς δεν μπορεί να κάνει ασφαλείς προβλέψεις για την επόμενη ημέρα. Το καλύτερο που μπορεί να κάνει κάποιος συνεχίζει ο ίδιος, είναι να είναι μετρημένος στις επιλογές του και παράλληλα να είναι έτοιμος να εκμεταλλευτεί ευκαιρίες που αναμφίβολα θα εμφανιστούν.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr