Πιο συγκεκριμένα τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα 17,48 δισ. δολάρια έναντι 16,2 δισ. δολαρίων στο α' τρίμηνο του 2022 με τους αναλυτές να πέφτουν έξω από την πρόβλεψή τους για έσοδα 17,23 δισ. δολαρίων.
Επιπλέον, τα καθαρά κέρδη του αμερικανικού κολοσσού αναψυκτικών ανήλθαν σε 1,93 δισ. δολάρια ή 1,4 δολ. ανά μετοχή στο πρώτο τρίμηνο, μειωμένα από τα 4,261 δισ. ή 3,06 δολάρια ανά μετοχή στο ίδιο διάστημα το 2021, ωστόσο πάνω από την εκτίμηση των αναλυτών για 1,38 δολάρια ανά μετοχή.
Να σημειωθεί ότι η PepsiCo κατέγραψε μέση αύξηση τιμών της τάξης του 16% ενώ ο όγκος των πωλήσεων υποχώρησε 2% σε επίπεδο έτους.
Συμπληρωματικά, για το σύνολο του 2023, η διοίκηση της εταιρείας αναμένει αύξηση των οργανικών εσόδων ύψους 8% έναντι αύξησης 6% στο προηγούμενο guidance και αναμένει ετήσια καθαρά κέρδη ανά μετοχή στα 7,27 δολάρια έναντι 7,20 δολαρίων πριν.
Μέσα στον Απρίλιο έβαλε επίσης στόχο να σχεδιάσει το 100% των συσκευασιών της με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ανακυκλώσιμες, βιοδιασπώμενες ή επαναχρησιμοποιήσιμες έως το 2025.
«Αυτά τα πράγματα είναι δύσκολα, δεν είναι εύκολα, αλλά αυτό που θα σας έλεγα είναι ότι είμαστε πλήρως προσηλωμένοι σε αυτό», δήλωσε τότε ο CEO της PepsiCo Foods της Β. Αμερικής, Steven Williams.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr