Πιο συγκεκριμένα, ο συν-διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ted Sarandos, σημείωσε ότι τα χρήματα θα δαπανηθούν για τη δημιουργία ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών στην τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας.
«Πήραμε αυτή την απόφαση γιατί πιστεύουμε ότι η κορεατική δημιουργική βιομηχανία θα συνεχίσει να λέει σπουδαίες ιστορίες», τόνισε.
Υπενθυμίζεται ότι το 2021, το Squid Game, παραγωγής της Νότιας Κορέας έγινε η πιο δημοφιλής σειρά όλων των εποχών του Netflix, ενώ νωρίτερα φέτος, το ριάλιτι της Νότιας Κορέας Physical 100 έγινε η πιο δημοφιλής μη αγγλόφωνη εκπομπή της πλατφόρμας παγκοσμίως.
Το Netflix, το οποίο δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 190 χώρες, αντιμετωπίζει τώρα αυξημένο ανταγωνισμό, συμπεριλαμβανομένων των Amazon, HBO και Disney και κάτω από αυτές τις συνθήκες επιχειρεί να διαφοροποιήσει το περιεχόμενό του.
Παράλληλα, έχει μειώσει τις τιμές σε δεκάδες χώρες σε όλο τον κόσμο σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr