Ο νέος κανονισμός, της Lufthansa, εφαρμόζεται ήδη στις θυγατρικές Brussels και Eurowings, ενώ θα αφορά από την άνοιξη και τις Swiss και Austrian, οι οποίες ανήκουν στον ίδιο Όμιλο.
«Η επιλογή των σνακ μας συχνά δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών μας», εξήγησε το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρίας Κριστίνα Φοέρστερ, επισημαίνοντας ότι αντί για ανεπιθύμητα σάντουιτς και μπάρες σοκολάτας, θα προσφέρονται πλέον προς πώληση προϊόντα υψηλότερης ποιότητας, τα οποία θα δημιουργούνται και βάσει των σχολίων των επιβατών. Τα νέα προϊόντα, τόνισε, θα πρέπει να είναι πιο φιλικά στο περιβάλλον και πιο υγιεινά, ενώ στις πτήσεις της Lufthansa και της Swiss θα διανέμεται δωρεάν ένα μικρό μπουκάλι νερό σε κάθε επιβάτη.
Επίσης, λόγω των μέτρων πρόληψης εξάπλωσης του κορονοϊού, η Lufthansa δεν προσφέρει καθόλου φαγητό σε πτήσεις διάρκειας έως δύο ωρών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr