Οι ναυπηγικές εταιρείες στην Κίνα έλαβαν νέες παραγγελίες νεκρού φορτίου 31,3 εκατ. τόνων το 2015. Οι ανεκτέλεστες παραγγελίες μειώθηκαν κατά 12% στους 123 εκατ. τόνους, ή 36% του παγκόσμιου μεριδίου της αγοράς.
Οι κινεζικές ναυπηγικές εταιρείες προσπαθούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην κυβερνητική βοήθεια, αφού η πλεονάζουσα χωρητική ικανότητα των σκαφών πιέζει τα ποσοστά ναυτιλίας και οδηγεί σε ακυρωμένα συμβόλαια. Οι ναυπηγοί στη Ν. Κορέα και στη Σιγκαπούρη φαίνεται πως βιώνουν και αυτοί μία περίοδο αστάθειας, κάτι που έχει χειροτερεύσει λόγω του σκανδάλου διαφθοράς που έχει ξεσπάσει στη Βραζιλία και επηρεάζει τις παραγγελίες.
Η εταιρεία China Rongsheng Heavy Industries Group Holdings, η οποία ήταν κάποτε η μεγαλύτερη ιδιωτική ναυπηγική εταιρεία της Κίνας, αποσύρθηκε από τον συγκεκριμένο τομέα πέρυσι εν μέσω μεγάλων απωλειών, και άλλαξε το όνομά της σε China Huarong Energy για να υπογραμμίζει τη νέα της εργασία. Στις αρχές Ιανουαρίου, η Zhoushan Wuzhou Ship Repairing & Building έγινε η μεγαλύτερη, και πρώτη, δημόσια ναυτιλιακή στη χώρα η οποία χρεοκόπησε εδώ και μία δεκαετία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr