Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Ifo Institute, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εκτίμησε την επιχειρηματική της κατάσταση ως ελαφρώς χειρότερη τον Δεκέμβριο του 2023. Ο δείκτης έπεσε στις 9,5 μονάδες, από 15,4 μονάδες τον Νοέμβριο.
Παρ' όλα αυτά, ούτε ο δείκτης της οικονομικής συγκυρίας του Γερμανικού Βιομηχανικού Ινστιτούτου είναι ιδιαίτερα υψηλός:
«Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έκλεισαν το 2023 με ένα επίπεδο παραγωγής που θεωρούν ικανοποιητικό. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα επίσημα στοιχεία του έτους», αναφέρει ο Wölfl.
Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Αρχή Μηχανοκίνητων Μεταφορών της Γερμανίας, το 2023 ταξινομήθηκαν στη Γερμανία περισσότερα από 2,8 εκατομμύρια νέα οχήματα, δηλαδή 7% περισσότερα από ότι το 2022.
Οι προσδοκίες για τους επόμενους έξι μήνες ήταν κάπως πιο θετικές από ό,τι τον προηγούμενο μήνα- ο δείκτης αυξήθηκε από μείον 44,3 μονάδες τον Νοέμβριο σε μείον 39,6 μονάδες τον Δεκέμβριο-.
Αντίθετα, ο δείκτης για τις εξαγωγικές προσδοκίες υποχώρησε στις μείον 10,0 μονάδες, από μείον 1,3 μονάδες τον Νοέμβριο.
«Όμως, δεν πρέπει να αποτιμά κανείς υπερβολικά πολλά από τον δείκτη για τον Δεκέμβριο. Καθ' όλη τη διάρκεια του 2023, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε σημαντική αύξηση των εξαγωγών, ιδίως προς τη ζώνη του ευρώ», αναφέρει ο Wölfl.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr