Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Ludger Wößmann «στα μαθηματικά και την ανάγνωση, οι επιδόσεις των 15χρονων είναι ένα ολόκληρο σχολικό έτος πίσω από το επίπεδο που ήταν μόλις πριν από τέσσερα χρόνια. Αυτή η πτώση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων είναι πρωτοφανής.
Οι επιδόσεις έχουν πέσει ακόμη και κάτω από το επίπεδο που προκάλεσε το πρώτο σοκ της PISA πριν από περίπου 20 χρόνια.
Σε αυτή την πιο πρόσφατη μελέτη, οι επιδόσεις των Γερμανών μαθητών στα μαθηματικά μειώθηκαν κατά 25 μονάδες PISA, γεγονός που θα κοστίσει στη Γερμανία περίπου 14 τρισεκατομμύρια ευρώ σε οικονομικό προϊόν μέχρι το τέλος του αιώνα».
Ενώ, στην συνέχεια προσθέτει: «Ως κοινωνία, πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στα ακαδημαϊκά αποτελέσματα και να διασφαλίσουμε ότι όλα τα παιδιά και οι νέοι διδάσκονται τις απαραίτητες βασικές δεξιότητες.
Η βελτίωση των σχολικών αποτελεσμάτων πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα στην πολιτική, τη διοίκηση της εκπαίδευσης, τα σχολεία και τις οικογένειες».
Αξίζει να τονιστεί ότι, οικονομικές έρευνες αποδεικνύουν ότι οι βασικές δεξιότητες που μετρώνται στην PISA χρησιμεύουν ως θεμέλιο για τις μελλοντικές εισοδηματικές ευκαιρίες των μαθητών και για την ανάπτυξη της οικονομίας στο σύνολό της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr