Μεγαλύτερη πτώση σημείωσαν τα είδη ένδυσης και υπόδησης, με διψήφιο ποσοστό.
Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία (Eurostat), οι λιανικές πωλήσεις στην Ευρωζώνη μειώθηκαν κατά 1,3% σε σχέση με τον Ιούνιο, ενώ σημείωσαν αύξηση 0,4% σε ετήσια βάση (σύγκριση με τον Ιούλιο 2019).
Οικονομολόγοι που είχαν ερωτηθεί από το Reuters ανέμεναν αύξηση 1,5% και 3,5% σε μηνιαία και ετήσια βάση, αντίστοιχα.
Τα στοιχεία έδειξαν ότι οι πωλήσεις τροφίμων, ποτών και τσιγάρων παρέμειναν σταθερές σε μηνιαία βάση και αυξήθηκαν 1,5% σε ετήσια βάση, αλλά οι πωλήσεις άλλων προϊόντων, εκτός των τροφίμων, μειώθηκαν 2,9% σε μηνιαία βάση, ενώ αυξήθηκαν 0,5% σε ετήσια βάση.
Οι πωλήσεις υφασμάτων, ρούχων και παπουτσιών έκαναν βουτιά 10,6% και 25,8% σε μηνιαία και ετήσια βάση, αντίστοιχα
Οι πωλήσεις βενζίνης στα πρατήρια καυσίμων, οι οποίες είχαν αυξηθεί με διψήφια ποσοστά σε μηνιαία βάση τον Μάιο και τον Ιούνιο, σημείωσαν αύξηση μόνο 4,3% τον Ιούλιο και σημείωναν πτώση 10,8% σε ετήσια βάση, παρά την έναρξη της περιόδου των διακοπών.
Υπενθυμίζεται ότι ο τελικός σύνθετος δείκτης υπεύθυνων προμηθειών (ΡΜΙ) της IHS Markit, έκανε βουτιά στις 51,9 μονάδες τον περασμένο μήνα, από 54,9 τον Ιούλιο.
Ωστόσο, ήταν ελαφρώς καλύτερος από την αρχική εκτίμηση των 51,6 μονάδων.
Ο δείκτης του τομέα υπηρεσιών υποχώρησε στις 50,5 μονάδες, από 54,7. Ήταν υψηλότερος από την προκαταρκτική εκτίμηση για 50,1.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr