Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, τα υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν το 22,6% της συνολικής πίτας των πωλήσεων και τα αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρα το 36,4%.
Το 2022, θεωρήθηκε μια καλή χρονιά για τα υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία πέτυχαν μερίδιο αγοράς 22,6%. Από την άλλη, οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σημείωσαν αύξηση 4,1% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Αντίθετα, το ντίζελ κατέγραψε μικρή πτώση τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους (-0,4%), ενώ το μερίδιο αγοράς του μειώθηκε στο 14,4%, έναντι 16,4% το τέταρτο τρίμηνο του 2021.
Μεταξύ άλλων, από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο, οι ταξινομήσεις στην ΕΕ νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 31,6% στις 406.890 μονάδες, καθώς οι περισσότερες αγορές της περιοχής κατέγραψαν ανάπτυξη. Η Γερμανία πρωτοστάτησε με 198.293 μονάδες και αύξηση 66,1%, ακολουθούμενη από τη Γαλλία όπου υπήρξε αύξηση κατά 12,6%, στις 62.155 μονάδες.
Άνοδος στις πωλήσεις plug-in υβριδικών
Σύμφωνα με τα στοιχεία, ισχυρή άνοδο (+29,5%) σημείωσαν οι πωλήσεις plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στην ΕΕ το τελευταίο τρίμηνο του 2022, καθώς ενισχύθηκαν από την αύξηση κατά 73,5% στη Γερμανία, η οποία από μόνη της αντιπροσώπευε περισσότερες από τις μισές ταξινομήσεις της ΕΕ σε αυτή την κατηγορία. Αυτό βοήθησε το συνολικό αποτέλεσμα να κινηθεί σε θετικό έδαφος, με αύξηση 1,2%.
Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) που ταξινομήθηκαν στην ΕΕ από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους, ανήλθαν συνολικά σε 545.316 μονάδες (αύξηση 22,2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021), καθιστώντας τα τον δεύτερο τύπο καυσίμου με τις περισσότερες πωλήσεις.
Αυτό οδήγησε σε συνολική αύξηση 8,6% σε όλη τη διάρκεια του έτους και μερίδιο αγοράς 22,6%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr