Το νέο, πλήρως ηλεκτρικό Transit που δίνει το παρών με τη μορφή ενός λειτουργικού πρωτοτύπου στην εκδήλωση “Go Further”, θα μπει στην παραγωγή το 2021 συμβάλλοντας όχι μόνο στη δημιουργία καθαρότερων και πιο αθόρυβων πόλεων, αλλά και στη μείωση του λειτουργικού κόστους των επαγγελματικών οχημάτων.
Σχεδιασμένο ως ένα πρακτικό και ευέλικτο όχημα μεταφορών με δυνατότητα λειτουργίας με μηδενικές εκπομπές ρύπων στην πόλη, το πλήρως ηλεκτρικό Transit θα διατίθεται σε πολλαπλές εκδόσεις αμαξώματος, με ανταγωνιστικό ωφέλιμο φορτίο και ενσωματωμένα συστήματα συνδεσιμότητας προσφέροντας συγχρόνως όλες τις γνωστές ικανότητες και την αντοχή ενός Transit.Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει επαρκή αυτονομία για καθημερινές αστικές διανομές/μεταφορές, που διατηρείται αναλλοίωτη σε όλες τις καιρικές συνθήκες σε όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος.
Ήδη σήμερα, μέσω του κοινού project με τη Street Scooter, η Ford προσφέρει μία πλήρως ηλεκτρική λύση κατάλληλη για τις λεγόμενες υπηρεσίες διανομών “last-mile” (μέχρι το τελευταίο σκέλος του ταξιδιού). To Street Scooter WORK XL που βασίζεται στο Transit και συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία, διαθέτει πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και έχει ενταχθεί στο στόλο ταχυδρομικών van της Deutsche Post DHL στη Γερμανία. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, οχήματα WORK XL θα ξεκινήσουν να λειτουργούν πιλοτικά σε διάφορες επιχειρήσεις στη Γερμανία, Ολλανδία και Βέλγιο.
Για περιπτώσεις που είναι απαραίτητη η πρόσβαση σε ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων σε αστικές περιοχές, το Transit Custom Plug-In Hybrid van μπορεί να κινείται ηλεκτρικά, με μηδενικές εκπομπές ρύπων και χωρίς το άγχος της αυτονομίας. Η Ford είναι ο πρώτος κατασκευαστής οχημάτων μαζικής παραγωγής που προσφέρει plug-in υβριδική τεχνολογία στην κατηγορία van ενός τόνου.
Με τον πολυβραβευμένο 1.000άρη βενζινοκινητήρα EcoBoost της Ford να λειτουργεί ως range extender για επέκταση της αυτονομίας, οι εμπρός τροχοί του Transit Custom Plug-InHybrid κινούνται αποκλειστικά μέσω ηλεκτροκινητήρα/γεννήτριας με ενέργεια που προέρχεται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh. Το προηγμένο, υβριδικό σύστημα έχει στόχο να προσφέρει αυτονομία 50 km με μηδενικές εκπομπές ρύπων ή 500 km με χρήση του range extender.
Για να γίνουν καλύτερα κατανοητά τα οφέλη για το περιβάλλον και τους πελάτες, το όχημα δοκιμάζεται αυτή τη στιγμή στο Λονδίνο, ενώ σύντομα θα ξεκινήσουν και άλλες δοκιμές στη Βαλένθια (Ισπανία) και στην Κολωνία (Γερμανία).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr