Στο επίκεντρο της αυτοκινητοβιομηχανίας αναμένονται να βρεθούν νεοφυείς επιχειρήσεις «Το 2019 η Tesla θα ηγηθεί στην αγορά ηλεκτροκίνητων στη Γερμανία. Την άνοιξη θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά το πολυαναμενόμενο Model 3, το πρώτο πιο προσιτό αυτοκίνητο της αμερικανικής εταιρίας και η Tesla θα βρεθεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος», δήλωσε σχετικά ο καθηγητής Οικονομικών, ειδικός σε ζητήματα αυτοκίνησης από το Πανεπιστήμιο Ντουίσμπουργκ-Έσσεν Φέρντιναντ Ντουντενχέφερ.
Στη λίστα με τις νεοφυείς εταιρείας που θα εξελιχθούν στον τομέα ανήκει εκτός από την Tesla και η κινεζική Byton, δημιούργημα πρώην εργαζομένου της BMW «το επιχειρησιακό μοντέλο του μέλλοντος δεν είναι η κατασκευή και πώληση οχημάτων, αλλά και η πώληση ψηφιακών υπηρεσιών στους πελάτες». Κατά την άποψή του μια startup επιχείρηση μπορεί ευκολότερα να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της ηλεκτροκίνησης απ' ό,τι καθιερωμένοι βιομηχανικοί κολοσσοί με 150.000 ή 200.000 εργαζομένους», δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας.
Δυνατό αντίπαλο θα αποτελέσει και η Volkswagen, η οποία προβλέπει την κατασκευή πάνω από 50 ηλεκτροκίνητων μέχρι το 2025 «το μέλλον της VW θα κριθεί στην κινεζική αγορά», δήλωσε ο επικεφαλής της Χέρμπερτ Ντις, όπου η κυβέρνηση επιδοτεί και ταυτόχρονα απειλεί με πρόστιμα όσες αυτοκινητοβιομηχανίας δεν πωλούν αρκετά ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα «Θα έχουμε πιο προσιτές τιμές από την Tesla και θα διασφαλίσουμε τις θετικές οικονομίες κλίμακας. Σε 20 χρόνια από σήμερα η εταιρία με τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία δεν θα δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο ή τις τηλεπικοινωνίες, αλλά θα σχετίζεται με το αυτοκίνητο», συνέχισε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr