Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Οργανισμός μετά την σημερινή επίσκεψη του κ. Ταχιάου στα γραφεία του αναφέρει ότι “ έπρεπε να φτάσει η τελευταία ημέρα της προεκλογικής περιόδου για να φανεί σε όλο το μεγαλείο της η επόμενη ημέρα που σχεδιάζει η ΝΔ και ο υποψήφιος της στη Θεσσαλονίκη Νίκος Ταχιάος, για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, τους εργαζόμενους σε αυτές και τους πολίτες της πόλης.
Σε συνάντηση του κ. Ταχιάου με τον δευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Σάββα Παναγιωτίδη, και αφού ενημερώθηκε ο κ. Ταχιάος για τα σκάνδαλα, τη ρεμούλα και το φαγοπότι με τα χρήματα του ελληνικού λαού από τους πρώην ιδιώτες μετόχους του ΟΑΣΘ, για την εξοικονόμηση από τη σημερινή διοίκηση 200 εκατ. ευρώ την τελευταία διετία,για την επαναφορά της κανονικότητας στη μισθοδοσία των εργαζομένων, για το ότι σταμάτησαν οι λεόντειες συμβάσεις εκατομμυρίων ευρώ σε «ημετέρους και κολλητούς», για την πλήρη επισκευή και ανάταξη 200 λεωφορείων, στο τέλος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι διαφωνεί με όλα αυτά και ότι η πρότασή του και της κυβέρνησης της ΝΔ, όταν και αν έλθει στην εξουσία, είναι να επαναφέρει τους ιδιώτες στον ΟΑΣΘ”.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΑΣΘ “ στην επισήμανση του διευθύνοντος συμβούλου ότι υπήρχε πρόταση νόμου από την προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ το 2014 για διπλασιασμό της τιμής του εισιτηρίου δήλωσε ότι το γνώριζε και δεν φάνηκε να τον ενδιαφέρει. Διατύπωσε μάλιστα την άποψη και την ευθεία απειλή ότι οι επόμενοι που θα έρθουν, εννοώντας τη ΝΔ, θα "κυνηγήσουν" τον υπουργό κ. Σπίρτζη και τη σημερινή διοίκηση του ΟΑΣΘ γιατί επιτρέπει τη δωρεάν μετακίνηση των ανέργων συμπολιτών μας και έτσι υπάρχει απώλεια εσόδων για το Δημόσιο”.
Απάντηση Ταχιάου
Στην απάντησή του ο κ. Ταχιάος σημειώνει ότι: "Ο "αποϊδιωτικοποιημένος" ΟΑΣΘ με το σημερινό δελτίο τύπου που ακολούθησε την επίσκεψή μου, αποδεικνύει ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα κομματικό μαγαζάκι που έστησαν ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κ. Σπίρτζης και η διοίκησή του τίποτε διαφορετικό απ’ ό,τι υποστήριξα στην συνάντησή μου με τον διευθύνοντα σύμβουλο: Ένας αυτόκλητος εισαγγελέας ενός αυτοσχέδιου λαϊκού δικαστηρίου με μηδενική επιχειρησιακή επάρκεια και πλήρη άγνοια του τι σημαίνει «διοικητικό συμβούλιο» δημοσίου οργανισμού. Προφανώς και θα ελεγχθεί και αυτή, όπως καλώς ελέγχεται και κάθε προηγούμενο διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού. Κατ’ αρχάς όμως θα αξιολογηθεί από τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, που στριμώχνονται σαν τις σαρδέλες στα λεωφορεία αν είναι τυχεροί γιατί αυτά στη χάση και τη φέξη φτάνουν στις στάσεις κι εάν εν τω μεταξύ δεν χαλάσουν στην διαδρομή. Και είναι αυτός ο ΟΑΣΘ και κυρίως η θρασύτατη «αυλή της Θεσσαλονίκης», που απαιτεί ευγνωμοσύνη για την συνειδητή φτωχοποίηση της πόλης, η πιο άθλια επιλογή που έχει να παρουσιάσει η σημερινή κυβέρνηση".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr