Σήμερα, ένας από τους λόγους που οι άνθρωποι σε όλο τον πλανήτη έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν, από το σαλόνι τους μέσω της τηλεόρασης, τα σημαντικότερα παγκόσμια αθλητικά και καλλιτεχνικά δρώμενα, οφείλεται στις επιχειρήσεις – χορηγούς. Μια σειρά από μεγάλες επιχειρήσεις συμβάλουν με την υποστήριξη τους σε αυτά τα δρώμενα και στη χώρα μας. Μεταξύ αυτών είναι και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, χορηγώντας το ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου Superleague αλλά και μια πλειάδα ομάδων.
Σημαντικότερη όμως όλων, είναι η υποστήριξη της Amstel (μία από τις μάρκες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας) στην εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου και στις προσπάθειες διάκρισής της στα πρωταθλήματα Euro και Mundial.
Η δε Heineken (της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και αυτή), έχοντας εκτεταμένη εμπειρία στη χορηγική στήριξη μεγάλων θεσμών, ανανέωσε το 2008 τη συνεργασία της με την UEFA μέχρι το 2012 για τη χορηγία του champions league, της μεγαλύτερης διασυλλογικής διοργάνωσης ποδοσφαίρου. Με περισσότερους από 140 εκατομμύρια τηλεθεατές σε πάνω από 230 χώρες, το champions league αποτελεί το κορυφαίο παγκόσμιο αθλητικό δρώμενο, γεγονός που εναρμονίζεται πλήρως με τον παγκόσμιο και κοσμοπολίτικο χαρακτήρα της Heineken.
Το ίδιο κάνουν όμως και άλλες επιχειρήσεις, όπως οι τράπεζες Alpha, Eurobank, Εθνική, Κύπρου, κ.ά. Αλλά και επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων, οι οποίες επιδεικνύουν ιδιαίτερη ευαισθησία σε περιβαλλοντικά και άλλα κοινωνικά και καλλιτεχνικά δρώμενα, όπως, η Coca-Cola 3E, η Diageo και πολλές άλλες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr