Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Αφού ήπια τον καφέ μου και του ευχήθηκα να πάνε καλύτερα τα πράγματα για αυτόν, πήγα σε ένα – εκτός πλατείας – γνωστό, Café bar – restaurant, για να τσιμπήσω ένα σάντουιτς. Αλλά και εκεί, βρέθηκα μπροστά στο ίδιο θέαμα. Μισό – γεμάτα τραπέζια, από μερικούς, τακτικούς πελάτες νέους στην ηλικία, ενώ συνήθως και ειδικά το Σάββατο- μεσημέρι, δεν έβρισκες τραπέζι να καθίσεις.
Αφού κάθισα, παρήγγειλα και άναψα ένα τσιγάρο, δεν μπόρεσα να μην λάθρακούσω τη συζήτηση μιας παρέας, από νέους – περίπου 25-35 ετών, που κάθονταν δίπλα μου. Το θέμα της συζήτησης τους, ηταν γύρω από το επίκαιρο θέμα της ακρίβειας, των μέτρων και την ξαφνική αλλαγή που επέφεραν αυτά στον τρόπο ζωής τους.
Φεύγοντας, κράτησα στο μυαλό μου όλα αυτά που άκουσα να τους ανησυχούν και το σημαντικότερο να επηρεάζουν σε μεγαλο βαθμό πλέον, τον τρόπο ζωής τους, και σκέφτηκα να γράψω κάτι για αυτό. Για καλή μου τύχη, έπεσε στα χέρια μου μια πρόσφατη έρευνα, με τίτλο «Νέοι και Οικονομική Κρίση», που διεξήγαγε το ενημερωτικό site News 247, σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών FOCUS μέσα στο Μάιο 2010. Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα, το 98% των νέων σήμερα έχουν αλλάξει κάποια καθημερινή τους συνήθεια. Περικοπές σε ρούχα και αξεσουάρ (89%), φθηνότερα είδη πρώτης ανάγκης και συχνότερη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς. Χαρακτηριστικά να αναφερθεί, ότι 3 στους 5 μείωσαν την κατανάλωση ποτού όταν βγαίνουν, ενώ 4 στους 5 άλλαξαν σχέδια διακοπών και ταξιδιών αναψυχής.
Ευρύτερα, το άσχημο κλίμα δημιουργεί εντάσεις και στην προσωπική ζωή, καθώς το 80% των νέων βιώνει τις συνέπειες της κρίσης στην ψυχολογία και τις σχέσεις τους, ενώ όσο αυξάνονται οι εντάσεις μειώνεται η διάθεσή για σεξ… 25% συνολικά, αλλά πολύ περισσότερο για παντρεμένους ή άνεργους.
Αναλυτικά:
9 στους 10 νέους έχουν αλλάξει κάποια καθημερινή συνήθεια προκειμένου να μειώσουν προσωπικά τους έξοδα:Στο πλαίσιο αυτό, δεν θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστες μικρές απολαύσεις όπως τα ταξίδια & οι διακοπές:
Στην ψυχολογική τους διάσταση, οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης προκύπτουν μέσα από εντάσεις στον επαγγελματικό χώρο αλλά και στην προσωπική ζωή:
Η Πανελλήνια έρευνα «Νέοι & Οικονομική Κρίση» διεξήχθη με τη μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 800 νέων, γυναικών και ανδρών, ηλικίας 18-35 ετών. Το υλικό που προέκυψε αναλύθηκε και συνοψίστηκε δίνοντας τα συμπεράσματα που μας βοηθούν να καταλάβουμε καλύτερα τους νεαρούς Έλληνες στη φάση της οικονομικής ύφεσης, αλλά και να προβλέψουμε τις τάσεις που διαμορφώνονται για τη νεολαία στο άμεσο μέλλον.
Σήμερα, παρόλο που υπάρχει συνειδητή στροφή των καταναλωτών…
Το 2024, η συμπεριφορά των καταναλωτών θα διαμορφωθεί…
Ζούμε στην εποχή της ταχύτητας, στην εποχή που…
Η σύγχρονη τεχνολογία και η αμεσότητα των νέων…
Όλοι μας κατά καιρούς έχουμε κάνει παρουσιάσεις προϊόντων…