Ωστόσο, παρατηρήθηκε μείωση στις πωλήσεις των συσκευασιών media. Οι πωλήσεις των DVD μειώθηκαν κατά 13 τοις εκατό, σημειώνοντας πτώση για τρίτη συνεχή χρονιά. Οι πωλήσεις των Album, έπεσαν 13 τοις εκατό τον μήνα Νοέμβριο του 2009 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2008. Οι πωλήσεις των CDs, παρουσίασαν πτώση κατά 20 τοις εκατό, ενώ οι πωλήσεις στα ψηφιακά album ήταν πάνω κατά 17 τοις εκατό, συνεχίζοντας την ανοδική τους πορεία. Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις των βιβλίων μειώθηκαν κατά 3 τοις εκατό από το 2008. Μόνο τα βιβλία φαντασίας/αγωνίας - θρίλερ, δράσης και περιπέτειας, παρουσίασαν άνοδο.
Οι πωλήσεις στα audio, ήταν επίσης κατά 20 τοις εκατό χαμηλότερες, ενώ τα βίντεο –παιχνίδια, εξακολουθούν να προσελκύουν περισσότερους παίκτες στις τελευταίας γενιάς κονσόλες. Και τέλος, σύμφωνα με την έρευνα οι παίκτες φαίνεται να μεταναστεύουν από τις κονσόλες της προηγούμενης γενιάς, όπως το Xbox, PS2 και Gamecube, στις σύγχρονης γενιάς των XBox 360, PS3 και Wii, περισσότερο από 52 τοις εκατό της χρήσης τον Οκτώβριο του 2009. Αύξηση που αντιστοιχεί σε 49 τοις εκατό από τον Ιανουάριο του ίδιου χρόνου.
Οι κορυφαίες τάσεις διασκέδασης για το 2010
- Tα ψηφιακά media δείχνουν σταθερή ανάπτυξη.
Σήμερα, οι πωλήσεις των digital albums, αριθμούν για το 22% των πωλήσεων, αύξηση κατά 16% από την ιδια περιοδο τον περασμένο χρόνο. Τα ψηφιακά βιβλία (Digital books), που κατεβαίνουν στις συσκευές, όπως τα Amazon’s Kindle και Barnes & Noble’s Nook, παρουσιάζουν επίσης μια νέα ευκαιρία για τους εκδότες, να συνδυάσουν κείμενα, μουσική και βίντεο, δημιουργώντας υβρίδια των παραδοσιακών προϊόντων.
- Η νέα λειτουργικότητα και η πτώση των τιμών, αυξάνουν τη χρήση των παιχνιδιών.
Η επιτυχία στο παίξιμο του Wii, motion-sensor peripherals, θα αυξήσει τον κύκλο ζωής του Xbox 360 και των PS3 consoles. Επιπροσθέτως, οι τιμές στις κονσόλες παιχνιδιών έπεσαν, καθώς και η ενσωμάτωση πρόσθετων λειτουργιών διασκέδασης, π.χ. Facebook, Netflix, αλλά και τα video rental μουσικά ρεύματα ή οι εναλλακτικές παραγγελίες παιχνιδιών, οι οποίες θα δώσουν ώθηση στα τρία συστήματα παιχνιδιών.
- Η αναδιατύπωση και η επανάληψη της χρήσης των παιχνιδιών, κινδυνεύουν με κορεσμό.
Ένας αριθμός νεοεισερχομένων παιχνιδιών στην αγορά, κάνουν ουρά για τους επόμενους έξη μήνες του 2010, συμπεριλαμβανόμενων των God of War III, Bioshock 2, Splinter Cell: Conviction και Mass Effect 2, ενώ οι προηγούμενες εκδόσεις αυτών των franchises, ήταν πολύ δημοφιλείς. Ο κλάδος φαίνεται, να μαθαίνει από τα δοκιμασμένα και πραγματικά franchises, αντί να ρισκάρει σε ανθυγιεινές διαφορές εκδίδοντας νέα IP.
- 4. Η παγκοσμιοποίηση των σπορ, προσφέρει, σειρά νέων ευκαιριών.
Το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου τον ερχόμενο Ιούνιο, μιας και η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου των ΗΠΑ, έχει προκριθεί (όπως έχει προκριθεί και η δική μας εθνική ομάδα), αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον των Αμερικανών τηλεθεατών, ιδιαίτερα, ενόψει του εναρκτήριου αγώνα μεταξύ της εθνικής τους ομάδας και της εθνικής Αγγλίας, (Φυσικά, στην Ελλάδα, δικαιολογημένα και προεξοφλημένα, θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των Ελλήνων τηλεθεατών).
- 5. Η πειρατεία, είναι ένα μεγάλο πρόβλημα που ανησυχεί τους καλλιτέχνες, συγγραφείς και εκδότες.
Τα συνεχώς αυξανόμενα, νέα και υπάρχοντα ψηφιακά formats, θα εντείνουν τις ανησυχίες για παράνομη χρήση, ειδικότερα εν μέσω των δύσκολων οικονομικών συγκυριών, στις οποίες οι καταναλωτές αισθάνονται πιεσμένοι, με αποτέλεσμα να μην ξοδεύουν χρήματα.
Πηγή: Nielsen
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr