Μια παρόμοια «πικάντικη» καμπάνια έχει ξεκινήσει και η αλυσίδα γρήγορου φαγητού Burger King, χρησιμοποιώντας την παλιά καλή συνταγή! Επιστράτευσε λοιπόν την sexy cable star Kim Kardashian. Μέσω web video σύνδεσης, όποιος ενδιαφέρεται κάνει κλικ στο “singing in the shower babe” και προσπαθεί να μαντέψει, τι μπικίνι φορούσε και πιο τραγούδι τραγουδούσε. Την επόμενη μέρα, ένας πολύ τυχερός που θα επισκεφτεί το website, θα κερδίσει ένα πρωινό ραντεβού με το Shower Babe, δηλαδή με την Kim!
Μπορεί η πρωτότυπη αυτή web καμπάνια, να σηματοδοτεί την αρχή ενός “υποκρυπτόμενου μέλλοντος ” για τη διαφήμιση του fast food. Το σίγουρο όμως είναι, ότι με τον τρόπο αυτό, η τεραστία αλυσίδα fast food επιδίδεται στην αναζήτηση νεανικού κοινού για τα πρωινά της προϊόντα. Και μάλιστα του prime κοινού των social websites, δηλαδή του είκοσι και κάτι, οι οποίοι, δεδομένου του αποτελέσματος, προφανώς βρίσκουν τον συνδυασμό του πρωινού με την hot babe άκρως δελεαστικό και ελκυστικό. Επιτυγχάνει έτσι να τους φέρει στα καταστήματα της και να τους πουλήσει τα προϊόντα της.
Η παραπάνω καμπάνια, προκαλεί όμως και αμφισβήτηση από τους ειδικούς. Για παράδειγμα ο Martin Lindstrom, ερωτηθείς για το αν «οι σέξι διαφημίσεις πουλάνε», είπε, ότι όσο πιο γρήγορα θυμούνται οι θεατές τα σεξουαλικά στοιχεία μιας καμπάνιας, τόσο δυσκολότερα θυμούνται ποιο προϊόν διαφήμιζε αυτή. Αναρωτώμενος τι δουλειά έχουν τα burger με το σεξ;
Από την άλλη πλευρά βέβαια, ο Andy Puzder, CEO of Carl’s Jr, μιας άλλης αλυσίδας fast food η οποία παρουσιάζει μια παρόμοια καμπάνια στο web, λέει ότι «μπορεί κάποιος να πει χίλιες φορές, ότι έφαγε ένα καταπληκτικό burger, αλλά κανένας δεν θα τον προσέξει, αν όμως προσθέσει μια όμορφη γυναίκα στην καμπάνια, τότε θα κερδίσει αμέσως την προσοχή του κοινού».
Το site του Burger King, προτείνει στους fans να παρακολουθήσουν το «watch our shower babe shake her bits to the hits» στις 9:30 κάθε πρωί.
Η καμπάνια που διήρκησε περίπου ένα μήνα, βγήκε στον αέρα από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2009 μέχρι τις αρχές Ιανουαρίου του 2010. Και όπως δήλωσε η εκπρόσωπος του Burger King Michelle Miguellez «το site είχε 70.000 επισκέπτες (unique visitors) και από αυτά που γνωρίζουμε μπορεί να μην ήταν ελκυστικό για όλους, αλλά είχε μεγάλη απήχηση στους fans της εταιρίας μας στο Ηνωμένο Βασίλειο».
Τι να προσθέσουμε εμείς;
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr