Ουσιαστικά πρόκειται για κάτι που είχε προαναγγελθεί από τις πρόσφατες αναφορές του Πρωθυπουγού, ότι η Ελλάδα δεν είναι μπανανία κ.λπ. και για μία αναμενόμενη απόφαση του υπερδραστήριου στο επικοινωνιακό πεδίο υπουργού Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα.
Αμφίβολο αν οι πολίτες ενθουσιάστηκαν όσο τα υπέρμετρα φιλοκυβερνητικά μέσα και περισσότερο αμφίβολο αν το πρόστιμο θα έχει και κάποιες ουσιαστικές και ευεργετικές επιδράσεις στις τιμές των προϊόντων των δύο εταιρειών.
Για να μην έχουμε αυταπάτες και να μην νομίζουμε ότι έγινε και τίποτε το φοβερό και καταπληκτικό, θυμίζουμε ότι στην Unilever είχε επιβληθεί υπερπολλαπλάσιο πρόστιμο το 2018, ύψους 27,56 εκατ. ευρώ, για παραβάσεις σχεδόν όλων των διατάξεων της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού για καμιά 20αριά χρόνια.
Έγινε τίποτε; Προφανώς και όχι, αντιθέτως, όλα έγιναν ακόμη χειρότερα.
Συνεπώς, μπορούμε να ποντάρουμε με μηδαμινή απόδοση στην αποτελεσματικότητα του προστίμου, το οποίο είναι προφανώς ένα ελάχιστο κλάσμα των κερδών της εταρείας από τις πρακτικές που εφαρμόζει.
Μάλλον σαν φερετζές για τα όσα θα εξακολουθήσουν να συμβαίνουν μοιάζουν όλα αυτά…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr