Πρόκειται για τον Στιβ Βρανάκη, στέλεχος της Google, η αρμοδιότητα του οποίου θα είναι το rebranding της χώρας στο εξωτερικό.
Ακούγεται καλό, αν και προξενεί μία απορία το πλήθος των συμβούλων που αρχίζουν να συγκεντρώνονται γύρω από τον κ. Μητσοτάκη και που τείνουν να σχηματίσουν ένα άτυπο και παράλληλο υπουργικό συμβούλιο ειδικών αποστολών.
Όπως και αν έχει, το βιογραφικό του κ. Βρανάκη είναι όντως εντυπωσιακό.
Μεταξύ των άλλων έχει εργαστεί για τις εξής επιχειρήσεις: Google, YouTube, Chrome, Android, G+, McDonalds, Dyson, O2, Coca Cola, Taco Bell, AT&T, Levis, Microsoft, BMW, Canon, Orange, Land Rover, Mini, PlayStation, IBM, Apple iPhone, Αmazon.com.
Υπάρχει βέβαια ένα ζήτημα και μία επιπλέον απορία. Η διαδικασία του rebranding σε μία επιχείρηση, πολυεθνική ή μη είναι μια διαδικασία με σαφή και συγκεκριμένα βήματα και ενέργειες. Βασίζεται σε αποφάσεις συγκεκριμένων ανθρώπων και γίνεται για κάποιον συγκεκριμένο λόγο.
Στην περίπτωση μίας χώρας όπως η Ελλάδα, τι ακριβώς σημαίνει rebranding; Εν αναμονή απαντήσεων και αποτελεσμάτων από τον Στιβ Βρανάκη…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr