Και μόνο ότι τόσα χρόνια συζητούμε για μία εμβληματική επένδυση που καρκινοβατεί θα αρκούσε. Όμως έχουν συμβεί τόσα… Όπως ότι κάποια στιγμή το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο ανακάλυψε αρχαία. Ή ότι το Ελληνικό στην πορεία έγινε ακόμη και δάσος.
Τώρα τα ευτράπελα συνεχίζονται.
Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ των Νέων, στους χώρους του παλαιού αεροδρομίου έχουν ξεχαστεί και ρημάζουν επί 18 έτη, από τότε δηλαδή που λειτούργησε το «Ελ. Βενιζέλος», επτά παλαιά αεροσκάφη της παλαιάς Ολυμπιακής. Είχαν κριθεί και χαρακτηριστεί άχρηστα και έμειναν εκεί.
Τώρα τα άχρηστα αεροσκάφη πρέπει να αποφασιστεί αν είναι… μνημεία του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού! Πώς ακριβώς θα μπορούσε να ληφθεί μία τέτοια απόφαση και με ποιο σκεπτικό, θα ήταν πολύ χρήσιμο και ενδιαφέρον να το μάθουμε. Να πεις ότι η Ελλάδα κατασκεύαζε αεροσκάφη και αυτά ήταν μνημεία της βιομηχανικής της ανάπτυξης, θα είχε κάποια βάση. Αλλά δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Τώρα λοιπόν το ΚΑΣ, με την νέα του σύνθεση, και αφότου η προηγούμενη είχε ανακαλύψει αρχαία, πρέπει εσπευσμένως να αποφασίσει αν τα εγκαταλελειμμένα αεροσκάφη είναι μνημεία ή αν θα πάνε για παλιοσίδερα. Γιατί αν χαρακτηριστούν μνημεία, δεν θα μπορεί να τα κουνήσει κανείς από τη θέση τους και θα δεσπόζουν στο τοπίο της εγκατάλειψης. Ή θα πρέπει να παραμείνουν ως ντεκόρ.
Μιλάμε εν τέλει για μνημεία της σύγχρονης ελληνικής ανοησίας…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr