Σημειώνεται ότι φέτος μόνο την 28η Αυγούστου δεν ζητήθηκε να πετάξουν πυροσβεστικά αεροσκάφη για την κατάσβεση πυρκαγιών. Υπογραμμίζεται δε ότι τα σχετικά στοιχεία αφορούν μόνο την Πολεμική Αεροπορία και δεν έχουν ληφθεί υπόψη στοιχεία για τις πτήσεις των ελικοπτέρων της Αεροπορίας Στρατού και του Πολεμικού Ναυτικού ούτε των συμμαχικών και φίλων χωρών που έσπευσαν προς βοήθεια.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Πολεμικής Αεροπορίας, τα πυροσβεστικά αεροσκάφη ξεπέρασαν το όριο των 2.000 ωρών πτήσης τον Αύγουστο του 2007 (2.929,5 ώρες- 1.373 αποστολές), τον Αύγουστο του 2012 (2.256,7 ώρες - 874 αποστολές) και τον Αύγουστο του 2006 (2087,8-901 αποστολές).
Τις λιγότερες ώρες πτήσης (489) είχαν συμπληρώσει τον Αύγουστο του 2015 εκτελώντας μόλις 242 αποστολές.
Φέτος τις περισσότερες ώρες πτήσης συμπλήρωσαν τα CL-215 (741,9 ώρες 259 αποστολές) και ακολούθησαν τα CL-415 (652,7 ώρες-212 ώρες) και τα PZL (608,9 ώρες -319 αποστολές).
Άλλωστε, αεροσκάφη C-130, C-27J και Β-350 και ελικόπτερα Σούπερ Πούμα, Α-109S, AB-205 και B-212 μετέφεραν 85 ασθενείς από τη νησιωτική χώρα σε νοσοκομεία μεγάλων αστικών κέντρων, στη διάρκεια 62 αποστολών συμπληρώνοντας 149,5 ώρες πτήσης.
Παράλληλα, τα ελικόπτερα AB-205 και B-212 διέσωσαν 27 άτομα (22 σε συνεργασία με άλλους φορείς) στη διάρκεια 16 αποστολών έρευνας διάσωσης συμπληρώνοντας 36,7 ώρες πτήσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr