Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, έχει ήδη παραδοθεί στα 1300 σημεία του δικτύου το απαραίτητο υγειονομικό υλικό.
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις και, με πρώτη προτεραιότητα την προστασία της υγείας των εργαζομένων τους και των πελατών τους, έχουν προχωρήσει, από τις 13 Φεβρουαρίου, στην ενσωμάτωση όλων των πρωτοκόλλων για τα μέτρα πρόληψης, την τήρηση κανόνων υγιεινής και τη διαχείριση τυχόν κρουσμάτων.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία, σύμφωνα με την ανακοίνωση:
· Εφάρμοσε άμεσα την τηλεεργασία, σε όλες τις θέσεις που αυτό ήταν εφικτό.
· Διέθεσε έγκαιρα όλο το απαραίτητο υλικό προστασίας (γάντια, μάσκες, αντισηπτικά) προς το προσωπικό και τους συναλλασσόμενους.
· Φρόντισε για τη διαρκή ενημέρωση προσωπικού και πελατών για όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας κατά τη διάρκεια των αυτοπρόσωπων συναλλαγών.
Με την ευκαιρία αυτή, η διοίκηση των ΕΛΤΑ επιθυμεί να ευχαριστήσει τόσο το προσωπικό όσο και το κοινό, για την πιστή εφαρμογή των κανονισμών ασφαλείας, χάρη στην οποία επιτεύχθηκε μηδενικός δείκτης κρουσμάτων, κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής.
Η υγειονομική κρίση επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά τον κοινωνικό και εθνικό ρόλο των ΕΛΤΑ, ως κόμβο επικοινωνίας μεταξύ κράτους, επιχειρήσεων και πολιτών, αλλά και ως φορέα διασφάλισης κρίσιμων λειτουργικών αναγκών της κοινωνίας, ιδιαίτερα δε, των ευπαθών ομάδων. Στο πλαίσιο αυτό κατά τη διάρκεια της κρίσης:
· Διασφαλίσθηκε η αδιάλειπτη λειτουργία του δικτύου, έστω με κάποιες τοπικές προσαρμογές στο ωράριο και στη λειτουργία καταστημάτων και πρακτορείων των ΕΛΤΑ, προκειμένου να τηρηθούν οι υγειονομικοί κανονισμοί. Συγκεκριμένα, την περίοδο από 16 Μαρτίου έως 30 Απριλίου, λειτούργησε κατά μέσο όρο τουλάχιστον το 95% των καταστημάτων των ΕΛΤΑ.
· Καταβλήθηκαν περίπου 800.000 συντάξεις και επιδόματα τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο 2020, συμβάλλοντας στην αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων των ευπαθών ομάδων.
· Συνεχίστηκε απρόσκοπτα η διανομή της αλληλογραφίας τραπεζών, εταιριών τηλεφωνίας και άλλων μεγάλων πελατών.
· Εξασφαλίσθηκε, υπό υπερβολικά αντίξοες συνθήκες, η ροή ταχυδρομικών αντικειμένων από και προς το εξωτερικό, ακόμα και σε περιπτώσεις χωρών για τις οποίες οι απευθείας αεροπορικές διασυνδέσεις είχαν διακοπεί.
Οι έκτακτες συνθήκες και τα απρόβλεπτα δεδομένα τα οποία διαμόρφωσαν οι ανάγκες διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης, ήταν αναμενόμενο να προκαλέσουν και φαινόμενα καθυστερήσεων, για τα οποία τα ΕΛΤΑ εκφράζουν τη λύπη τους. Η διοίκηση και το προσωπικό εργάζονται για την εξομάλυνση της κατάστασης, η οποία προκλήθηκε, σε μεγάλο βαθμό, από την ογκώδη αύξηση του ταχυδρομικού αντικειμένου και την ενσωμάτωση των κανονισμών ασφαλούς λειτουργίας. Οι συναλλαγές ήδη έχουν επανέλθει στα προ πανδημίας επίπεδα.
Τα ΕΛΤΑ, ως πάροχος καθολικής υπηρεσίας και με το δίκτυο των 1300 σημείων εξυπηρέτησης σε όλη τη χώρα, θα συνεχίσουν να στηρίζουν τους πολίτες και τις επιχειρήσεις σε όλη την επικράτεια, για την αντιμετώπιση της πανδημίας και την γρήγορη επιστροφή της ελληνικής κοινωνίας στην κανονικότητα, συμβάλλοντας στην εθνική προσπάθεια «Μένουμε Ασφαλείς».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr