Σημαντική μείωση παρατηρήθηκε και στη ζήτηση για tankers που χρησιμοποιούνται ως πλωτές δεξαμενές
Η ζήτηση για μεγάλα tankers τα οποία χρησιμοποιούνται ως πλωτές δεξαμενές έχει σημειώσει αισθητή μείωση καθώς η αυξημένη μεταβλητότητα στην αγορά πετρελαίου κάνει τη στρατηγική αυτή ιδιαίτερα επικίνδυνη.
Η ζήτηση για tankers (ως πλωτές δεξαμενές) είναι πλέον ελάχιστη σε σχέση με αυτό που βίωσε η αγορά τις προηγούμενες εβδομάδες, σύμφωνα με broker από τη Σιγκαπούρη και συνέχισε τονίζοντας ότι από τα 25-30 tankers του προηγούμενου μήνα πλέον μόνο τα 10 χρησιμοποιούνται με σκοπό την αποθήκευση πετρελαίου.
Τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι οι εφοπλιστές «σπρώχνουν» τα πλοία τους με σκοπό να λειτουργήσουν ως πλωτές δεξαμενές, αλλά δεν υπάρχει κανένας ενδιαφερόμενος. Τις προηγούμενες εβδομάδες πολλοί oil traders επιχείρησαν να εκμεταλλευτούν το ισχυρό contagno μειώνοντας τα κόστη και αποθηκεύοντας πετρέλαιο στη θάλλασα, αλλά η μεταβλητότητα είχε σαν αποτέλεσμα τη μείωση του spread μεταξύ front month and current future και ως εκ τούτου τη σημαντική μείωση του κέρδους τους.
Σύμφωνα με το επικεφαλής του πετρελαϊκού τομέα του κολοσσού Glencore, το super contagno και τα super κέρδη από το πετρέλαιο δεν έχουν έρθει ακόμα. Τα τρέοχντα spreads είναι ελκυστικά για να υπάρξει κάποιο μικρό κέρδος, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι δελεαστικά για να αποθηκεύσει κανείς τεράστιες ποσότητες.
Τέλος σύμφωνα με oil trader της Ασίας, η ζήτηση για πλωτές δεξαμενές θα παραμείνει αυξημένη. Όμως, αν δεν «παίξεις» σωστά, μπορείς να χάσεις πολλά χρήματα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr