Εκτός από τις δεδομένες υλικές ζημίες, το αποτέλεσμα ήταν ο βαρύς τραυματισμός του συνοδηγού ο οποίος υπέστη κακώσεις στο θώρακα και την κοιλιά με συνέπεια να χάσει τη ζωή του.
Οι συγγενείς του συνοδηγού διεκδίκησαν την καταβολή αποζημίωσης για την ψυχική οδύνη που υπέστησαν και τα έξοδα της κηδείας του.
Τι έκρινε την Τρίτη ο Άρειος Πάγος; Ότι ο συνοδηγός μεθυσμένου οδηγού, είναι σε περίπτωση τροχαίου, κατά 30% συνυπεύθυνος! Το ανώτατο δικαστήριο, έκρινε, ότι «ο θανών, γνώριζε ότι ο οδηγός είχε καταναλώσει οινόπνευμα, ενώ επίσης μπορούσε να γνωρίζει ότι εξ αυτού του λόγου είχε πλέον μειωμένη ικανότητα για οδήγηση. Το ότι ο συνοδηγός δέχθηκε να επιβιβαστεί στο αυτοκίνητο και να μεταφερθεί από τον οδηγό, «θεμελιώνει συντρέχον πταίσμα».
Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), ο οδηγός θεωρείται ότι βρίσκεται υπό την επίδραση οινοπνεύματος όταν το ποσοστό του οινοπνεύματος στον οργανισμό του είναι από 0,50 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος και άνω (0,50 gr/1) μετρούμενο με τη μέθοδο της αιμοληψίας ή 0,25 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα και άνω, στις περιπτώσεις που η μέτρηση γίνεται με συσκευή αλκοολομέτρου.
Η μη ασφαλιστική κάλυψη του οδηγού λόγω μέθης δεν απαλλάσσει ωστόσο την ασφαλιστική εταιρεία από την υποχρέωση να αποζημιώσει τους ζημιωθέντες τρίτους και να αξιώσει στην συνέχεια το ποσό που θα καταβάλει από τον οδηγό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr