Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Ο Ajay Khari, κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, μοιράστηκε τη βαθιά γνώση και την πολυετή του εμπειρία γύρω από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία. Στην ομιλία του ανέδειξε τις νέες τάσεις και εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, εστιάζοντας μεταξύ άλλων και στη δυναμική της βιωσιμότητας ως ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για το μέλλον. Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ ανθρώπινου και τεχνολογικού κεφαλαίου, προσεγγίζοντας το θέμα ως βασική στρατηγική επένδυση για τις εταιρείες. Σε δήλωσή του για την εκδήλωση ανέφερε: «Είναι μεγάλη μου χαρά να συνεργάζομαι με την Palowise σε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις δυνατότητες του μάρκετινγκ. Μαζί, θα επιδιώξουμε να βοηθήσουμε τις εταιρείες με αναλύσεις και insights ώστε να ξεχωρίσουν σε έναν διαρκώς εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο».
Η εκδήλωση περιλάμβανε επίσης παρουσιάσεις από τρεις πελάτες της Palowise από διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, οι οποίοι ανέδειξαν την αξία της συνεργασίας τους με την εταιρεία:
Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, Ιδρυτής και CEO της Palowise, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιτυχία της πρώτης εκδήλωσης της χρονιάς Μετατρέποντας τον θόρυβο σε ευκαιρία στην εποχή του ΑΙ και αναφέρθηκε στη στρατηγική σημασία της συνεργασίας με τον Ajay Khari. «Η πρώτη μας γνωριμία με τον Ajay το 2021 ήταν καθοριστική. Οι συζητήσεις μας πάντα ήταν πηγή έμπνευσης, και είμαι βέβαιος ότι η σημερινή του παρουσίαση προσέφερε μια ουσιαστική και ξεχωριστή οπτική στις προκλήσεις του μέλλοντος στο μάρκετινγκ και στην επικοινωνία».
Σύντομο βιογραφικό του Ajay Khari
Ο Ajay Khari είναι ένας οραματιστής ηγέτης με πάνω από δύο δεκαετίες παγκόσμιας εμπειρίας πάνω στους τομείς της τεχνολογίας, των αναλύσεων και των στρατηγικών επικοινωνιών. Μέλος του Forbes Technology Council, είναι ένας αναγνωρισμένος σύμβουλος πάνω σε θέματα των πλεονεκτημάτων και των κινδύνων της Τεχνητής Νοημοσύνης, ιδιαίτερα σε σχέση με την παραπληροφόρηση. Καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του, ο Ajay Khari έχει συμβουλέψει μερικούς από τους μεγαλύτερους οργανισμούς του κόσμου για την ενίσχυση της ανάπτυξης, την μείωση του κινδύνου και την βελτίωση της φήμης τους. Η ηγεσία του σε διεθνείς αγορές—συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής—έχει καθοδηγήσει νεοφυείς επιχειρήσεις, αναπτυσσόμενες εταιρείες και μεγάλους οργανισμούς στην επιτυχία.