Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος του νέου smartphone «realme C55», το οποίο κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα στη χώρα μας, ο επικεφαλής πωλήσεων για τα Βαλκάνια (head of sales for Balkan) της εταιρείας, Dusan Tomasevic, έκανε λόγο για μία απαιτητική, γεμάτη προκλήσεις και αρκετά δύσκολη χρονιά, αναφερόμενος στο 2022. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο ρυθμός ανάπτυξης ανήλθε στο 8% το περασμένο έτος, ενώ στόχος είναι η διατήρηση του ετήσιου ρυθμού σε ανάλογα επίπεδα και για το 2023. Ορόσημο για τη realme αποτελεί η επίτευξη των 50 εκατ. χρηστών παγκοσμίως, με τον κ. Tomasevic να τονίζει πως η προσέγγιση του brand είναι διαφορετική, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε αγοράς.
Ο βασικός και ο αισιόδοξος στόχος για το μερίδιο
Η realme προχωρά σε πιο επιθετική προσέγγιση των καταναλωτών, στοχεύοντας σε πιο ευρύ κοινό. Αυτό αποδεικνύεται από την τιμή λανσαρίσματος του νέου της προϊόντος, που είναι πιο προσιτό σε περισσότερο κόσμο σε σύγκριση με προηγούμενα μοντέλα. Συγκεκριμένα, μπορεί κανείς να βρει στα καταστήματα το realme C55 στην τιμή των 209 ευρώ για την έκδοση 6GB+128GΒ και των 239 ευρώ για την έκδοση 8GB+256GB, ενώ το ίδιο ισχύει και για το realme 10, το οποίο κυμαίνεται στην τιμή των 279-299 ευρώ ανάλογα με την έκδοση.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο διευθυντής πωλήσεων της realme στην Ελλάδα (sales manager of Greece), Μπάμπης Δημόπουλος, σημείωσε πως τα νέα προϊόντα ήρθαν για να «ταρακουνήσουν» την εγχώρια αγορά στο θέμα των τιμών. Επιπλέον, έγινε ξεκάθαρο πως η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στον κλάδο των smartphones και των tablets έναντι των smart TVs και των laptops.
Η διοίκηση της realme υπολογίζει στην ελληνική αγορά και προσβλέπει στην αύξηση του κομματιού της στην «πίτα» των πωλήσεων. Για την εταιρεία, η Ελλάδα αποτελεί συνδετικό «κρίκο» ανάμεσα στην Ασία και την Ευρώπη και επιδιώκει μέσω της χώρας μας να επεκταθεί περαιτέρω στη Γηραιά Ήπειρο. Για να το πετύχει αυτό, λανσάρει πιο οικονομικά μοντέλα smartphones όπως το realme C55 και το realme 10, τα οποία ενισχύουν τις πιθανότητες για αύξηση πωλήσεων.
Όπως ανέφερε ο κ. Tomasevic, το μερίδιο της realme στην εγχώρια αγορά ανήλθε το 2022 στο 5-6%, ενώ στόχος για φέτος αποτελεί το 8%. Ο ίδιος έθεσε έναν ακόμη πιο αισιόδοξο στόχο, κάνοντας λόγο ακόμη και για αύξηση του μεριδίου στο 10% στα τέλη του 2023. Σε περίπτωση επίτευξής του, τότε το brand θα μειώσει δραστικά τη διαφορά του από μεγάλα ονόματα που επικρατούν εδώ και αρκετά χρόνια στην ελληνική αγορά, όπως η Xiaomi, η Samsung, η Apple και η Huawei. Χαρακτηριστική είναι και η δήλωση του CEO της realme Europe, Francis Wong, ο οποίος έδωσε το παρών στην χθεσινή (22/3) εκδήλωση της εταιρείας. Ειδικότερα, είπε: «Κάνουμε τα πάντα για να φέρουμε τα φιλικά προς τον προϋπολογισμό προϊόντα και να κάνουμε την τεχνολογία πιο προσιτή στους Ευρωπαίους χρήστες».
Σημειώνεται ότι η realme έχει γίνει μία από τις πέντε κορυφαίες μάρκες smartphone σε 30 αγορές παγκοσμίως μέσα σε μόλις τρία χρόνια, ενώ ταυτόχρονα έχει εισέλθει σε 61 αγορές παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας και της Νοτιοανατολικής Ασίας, της Νότιας Ασίας, της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, της Λατινικής Αμερικής και της Αφρικής, και έχει μια παγκόσμια βάση χρηστών άνω των 140 εκατομμυρίων.
Αριστοτέλης Παππάς
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr