Νέα μελέτη από τη Juniper Research (Digital Content Monetisation: Emerging Opportunities, Future Outlook & Market Forecasts 2021-2026) αναδεικνύει τα ψηφιακά παιχνίδια ως τον τομέα, που θα δημιουργήσει τα περισσότερα έσοδα για την αγορά ψηφιακού περιεχομένου. Στα έσοδα από ψηφιακό περιεχόμενο συμπεριλαμβάνονται αυτά από τις πληρωμές ανά λήψη, οι δαπάνες περιεχομένου εντός εφαρμογών, τα έσοδα από συνδρομές και οι δαπάνες διαφήμισης σε ψηφιακό περιεχόμενο.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας, έως το 2026, τα έσοδα από ψηφιακά παιχνίδια θα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ (45%) της παγκόσμιας αγοράς ψηφιακού περιεχομένου. Η έκθεση προβλέπει ότι, σε παγκόσμιο επίπεδο, θα υπάρχουν περισσότεροι από 3,3 δισεκατομμύρια χρήστες παιχνιδιών έως το 2026. Στα τέλη του 2021, ο αριθμός αυτός αναμένεται να διαμορφωθεί σε 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες.
Οι αναλυτές εκτιμούν ότι, καθώς οι συνδρομητικές υπηρεσίες αυξάνονται σε δημοτικότητα, οι πάροχοι ψηφιακών παιχνιδιών πρέπει να διαφοροποιήσουν τις υπηρεσίες τους, παρέχοντας στους χρήστες εξατομικευμένο περιεχόμενο. Παροτρύνουν δε τους δημιουργούς ψηφιακών παιχνιδιών να αξιοποιήσουν αυτήν την ανάπτυξη, προσφέροντας συνδρομές, που αξιοποιούν εκτεταμένες συνεργασίες περιεχομένου, για να παρέχουν τακτικά ενημερωμένες βιβλιοθήκες περιεχομένου, που δικαιολογούν το κόστος συνδρομής.
Ο ρόλος των smartphones
“Πάνω από το ήμισυ των δαπανών ψηφιακού περιεχομένου θα προέρχονται από τα smartphones. Ωστόσο, καθώς οι συνδρομές γίνονται όλο και πιο ανταγωνιστικές, οι εξειδικευμένοι τομείς, όπως η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την ενσωμάτωση του περιεχομένου”, αναφέρει η Juniper Research στην έκθεσή της.
Στο μεταξύ, οι αναλυτές εντοπίζουν δύο βασικά κανάλια συσκευών, που αναμένεται να προσφέρουν νέες ευκαιρίες εσόδων τα επόμενα πέντε χρόνια: τα ακουστικά και τα έξυπνα ηχεία. Προβλέπουν, μάλιστα, ότι τα έσοδα από ψηφιακό περιεχόμενο, που συνδέεται με αυτές τις δύο κατηγορίες συσκευών, θα αυξηθούν από $2,4 δισ. το 2021, σε $8,1 δισ. έως το 2026, εξέλιξη που μεταφράζεται σε μια αύξηση κατά 275%.
Ευρώπη και Β. Αμερική
Η έρευνα εκτιμά, εξάλλου, ότι η Βόρεια Αμερική και η Ευρώπη θα αντιπροσωπεύουν πάνω από το 50% των εσόδων από ακουστικά πραγματικής πραγματικότητας και έξυπνα ηχεία, έως το 2026. Με βάση αυτήν την παραδοχή, οι αναλυτές προβλέπουν ότι αυτές οι περιοχές θα παρέχουν τις περισσότερες ευκαιρίες για δημιουργία εσόδων τα επόμενα πέντε χρόνια στον τομέα του ψηφιακού περιεχομένου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr