Τα ρομπότ αναπτύχθηκαν από την OTSAW Digital και ονομάστηκαν και τα δύο "Camello", ενώ οι υπηρεσίες τους έχουν προσφερθεί σε 700 νοικοκυριά σε μια πρώτη δοκιμή διάρκειας ενός έτους.
Οι χρήστες μπορούν να κάνουν κράτηση για παράδοση για το γάλα και τα αυγά τους, και μια εφαρμογή τους ειδοποιεί όταν το ρομπότ πρόκειται να φτάσει στο σημείο παραλαβής - συνήθως στο λόμπι της πολυκατοικίας.
Τα ρομπότ, τα οποία είναι εξοπλισμένα με αισθητήρες 3D, μια κάμερα, και δύο ντουλαπάκια, και που το καθένα μπορεί να μεταφέρει έως και 20 κιλά φαγητού ή δεμάτων κατόπιν διαδικτυακής παραγγελίας, πραγματοποιούν τέσσερις ή πέντε παραδόσεις την ημέρα τις καθημερινές και είναι σε ετοιμότητα την μισή ημέρα το Σάββατο.
Επιπλέον, χρησιμοποιούν υπεριώδες φως για να απολυμάνουν τους εαυτούς τους μετά από κάθε παράδοση, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της OTSAW Digital, Ling Ting Ming.
«Ειδικά κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας, όλοι ψάχνουν για κάτι ανέπαφο, χωρίς ανθρώπινο χαρακτήρα», είπε στο Reuters.
Προς το παρόν, το προσωπικό συνοδεύει τα ρομπότ στους γύρους τους για να διασφαλίσει ότι δεν θα προκύψουν προβλήματα.
Ο Tashfique Haider, ένας 25χρονος μαθητής που δοκίμασε την υπηρεσία, είπε ότι θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τους ηλικιωμένους, καθώς δεν θα χρειάζεται να μεταφέρουν οι ίδιοι τα προϊόντα τους στο σπίτι.
Αλλά μια περαστική ανησύχησε πως η τεχνολογία μπορεί να είναι μεγάλος μπελάς για μερικούς.
«Θα αρέσει στους νεότερους πελάτες. Δεν νομίζω ότι θα αρέσει στην παλαιότερη γενιά, γιατί αυτά είναι gadgets που αρέσουν στους νέους», δήλωσε η 36χρονη νοικοκυρά Xue Ya Xin.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr