Συγκεκριμένα η κ. Παπανικολάου μιλώντας στο Συνέδριο «Ενημέρωση Υψηλού Κινδύνου: ΜΜΕ & Δημόσια Υγεία» που διοργάνωσε ο τομέας Επιδημιολογίας και Βιοστατιστικής της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας τόνισε: "Η προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, αποτελεί προτεραιότητα για την ΕΝ.Ε.Α.Π".
Αναφέρθηκε επίσης στις δράσεις του κλάδου για το υπεύθυνο σερβίρισμα, τις πρωτοβουλίες για την προώθηση υπεύθυνης συμπεριφοράς σχετικά με το αλκοόλ και την οδήγηση, καθώς και για τη στενή συνεργασία των εταιρειών-μελών της ΕΝ.Ε.Α.Π. με τις διαφημιστικές εταιρείες για τη σωστή εφαρμογή των κανόνων αυτοδέσμευσης.
Η κα Παπανικολάου υπενθύμισε ότι ο κλάδος υιοθέτησε από το 2005 τον Κώδικα Αυτοδέσμευσης για τη Διαφήμιση Αλκοολούχων Ποτών και την Ενημέρωση των Καταναλωτών, ενώ σημείωσε ότι προχώρησε στην επέκταση της αυτοδέσμευσης στην ψηφιακή επικοινωνία το 2012. Μάλιστα υπογράμμισε ότι καθώς "ο ίδιος ο κλάδος θέτει το πλαίσιο και τηρεί απαρέγκλιτα τις αρχές της εμπορικής του επικοινωνίας με τον καταναλωτή, τότε η Πολιτεία δεν έχει ανάγκη να νομοθετήσει.
«Ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών είναι από τους πλέον αυτορυθμισμένους στην ελληνική αγορά. Ήδη κάνουμε πολλά και θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε αποτελεσματικότερα το κοινό γύρω από το σημαντικό ζήτημα της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ. Όταν Γιατί εμείς σαν κλάδος θεωρούμε ότι η αυτοδέσμευση είναι πολύ περισσότερο αποτελεσματική από τη νομοθεσία ως προς την εκπαίδευση του καταναλωτή». δήλωσε κα Παπανικολάου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr