Η Υπουργός είπε ότι η Θεσσαλονίκη αποτελεί σήμερα έναν δυναμικό τουριστικό προορισμό όπως φαίνεται και από την μεγάλη αναβάθμιση της ξενοδοχειακής προσφοράς και πρόσθεσε ότι υπάρχουν πολλές δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης και προσέλκυσης επισκεπτών.
Ειδική αναφορά έκανε η Υπουργός στην καμπάνια Greekend που αφορά και στη Θεσσαλονίκη και αποσκοπεί στο να αναδειχθεί η πόλη ως ένας ιδανικός City Break προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Αναφέρθηκε στην Προγραμματική Συμφωνία συνεργασίας του Υπουργείου Τουρισμού με το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, η οποία όπως πρόσθεσε μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της πόλης και της ευρύτερης περιοχής.
Η κα Κεφαλογιάννη, απαντώντας σε ερώτηση για την έλλειψη προσωπικού από τις υποδομές και τις ξενοδοχειακές μονάδες, επεσήμανε πως το πρόβλημα αυτό, επιδεινώθηκε κατά την περίοδο της πανδημίας, και το αντιμετωπίζουν όλες οι ευρωπαϊκές χώρες. Υπογράμμισε ότι η αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, είναι κομβικής σημασίας για το μέλλον και τη βιωσιμότητα του τουρισμού, για την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος και κατ΄επέκτασιν αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της πολιτικής του Υπουργείου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr