«Επιχειρεί, μάλιστα, να χρεώσει την ταλαιπωρία των επιβατών στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζοντας ότι η ΝΔ παρέλαβε μια σύμβαση που δεν μπορεί να ελεγχθεί από το Δημόσιο», σημειώνει, διευκρινίζοντας, ωστόσο ότι «η σύμβαση αυτή περιγράφει επακριβώς τον αριθμό των δρομολογίων που οφείλει να εκτελεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ».
«Αποκρύπτει, επίσης, ότι η σύμβαση που κατηγορεί, ανανεώθηκε από τον ίδιο και έχει ισχύ ως το τέλος του 2021. Ενώ υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να παραταθεί και για το 2022, καθώς δεν έχει κατατεθεί στη Βουλή προς ψήφιση η νέα σύμβαση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ο ίδιος έχει εξαγγείλει δεκάδες φορές», προσθέτει και διερωτάται:
«Αλήθεια, όμως, πώς ο κ. Καραμανλής καταβάλλει επιδοτήσεις 50 εκατ. ευρώ ετησίως στον ιδιωτικό φορέα παροχής συγκοινωνιακού έργου, όταν ο ίδιος παραδέχεται δημόσια ότι δεν μπορεί να ελέγξει αν τηρούνται τα συμφωνηθέντα;».
Ο κ. Καραμανλής παραμένει σταθερά αδρανής. Και ψεύτης», καταλήγει π Ν. Παππάς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr